خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X23 - رنگ سفید
کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X22 - رنگ سفید
کوادکوپتر دوربین دار Syma X5SW
کوادکوپتر دوربین دار Syma X8SW

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر Syma X5UW بدون دوربین

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۱۴ ق.ظ

بدون شک با کوادکوپتر سایما x۵UW آشنایی دارید، یکی از اعجوبه‌های شرکت سایما که با پرواز پایدار ، امکان کنترل با گوشی و قابلیت‌های دیگر در مدت زمان کوتاهی بعد از رونمایی به شدت محبوب شد. این کوادکوپتر با وجود گذشت چندین ماه از رونمایی همچنان در صدر جدول خرید کواد کوپتر بوده و از طرفداران زیادی برخوردار است. محصولی که در صفحه پیش روی شماست، نسخه بدون دوربین این کوادکوپتر است که میتواندجایگزین بسیار مناسبی برای کوادکوپتر X۵ باشد.

معرفی پهپاد یا کوادکوپتر syma X5UW بدون دوربین

چرخش 360 درجه

انجام حرکات نمایشی در هوا، لذت پرواز را برای خلبان و بینندگان دو چندان می‌کند. کوادکوپتر X5UW قادر است تنها با استفاده از دو دکمه روی ریموت کنترل چرخش 360 درجه‌ی بسیار زیبا و چشمگیری را به نمایش بگذارد. پیاده‌سازی این چرخش در تمام جهات ممکن بوده و برای تمام افراد حتی کاربران مبتدی بسیار ساده می‌باشد. تماشای تصاویر هوایی در هنگام چرخش 360 درجه کوادکوپتر ، خود نیز از جذابیت‌های بسیار زیادی برخوردار است که نمیتوان آن را نادیده گرفت. 


چرخش 360 درجه پهپاد یا کوادکوپتر syma X5UW بدون دوربین


قابلیت حفظ ارتفاع

اگر تاکنون پهپاد‌ی بدون سرنشینی را پرواز داده باشید، کاملا می‌دانید که نگه‌داشتن آن در یک ارتفاع مشخص، به خصوص برای افراد مبتدی، کار دشواری‌ست. این موضوع وقتی که میخواهید در یک نقطه در آسمان بایستید و از تصویر دلخواه خود عکس بگیرید، بیشتر به چشم می‌آید. 

شرکت syma این مشکل را مدت‌هاست حل کرده و با به کارگیری سنسور شتاب‌سنج و بارومتر در پهپاد‌های خود از جمله کوادکوپتر X5UW ، قابلیت حفظ ارتفاع را در آنها ممکن ساخته است. کافیست پهپاد خود را تا ارتفاع مورد نظر بالا ببرید و آن را توسط دکمه‌های ریموت کنترل (یا گوشی همراه خود) را در همان ارتفاع قفل کنید. پهپاد به صورت شناور در هوا خواهد ماند. حالا از تصویربرداری از مناظر زیبا یا دوستانتان لذت ببرید. 

قابلیت حفظ ارتفاع پهپاد یا کوادکوپتر syma X5UW بدون دوربین


مد هدلس

از دیگر ویژگی‌ها و نکات قابل ذکر و مورد توجه کوادکوپتر X5UW، مد هدلس آن است. همانطور که می‌دانید هر پهپاد دارای سر و جهت است. اگر در هنگام پرواز سر پهپاد دقیقا در جهت جلو قرار بگیرد، دستورات اعمالی توسط ریموت کنترل عینا اجرا می‌شود. اما اگر چرخشی در سر پهپاد صورت گیرد، احساس نافرمانی کوادکوپتر از دستورات رادیو کنترل به خلبان دست می‌دهد. مثلا، اگر پهپاد 180 درجه چرخیده باشد، با حرکت جوی استیک به راست پهپاد به چپ و با حرکت جوی استیک به چپ پهپاد به راست حرکت خواهد کرد. 

این موضوع باعث می‌شود کنترل پهپاد به ویژه برای افراد مبتدی بسیار دشوار شود. اما نگران نباشید! مد هدلس را فعال کنید تا پهپاد در حالت بدون سر قرار گرفته و مستقل از جهت ، دستورات رادیو کنترل و در واقع شما را عینا اجرا کند.

مد هدلس پهپاد یا کوادکوپتر syma X5UW بدون دوربین


چراغ‌های جهت نما

یکی دیگر از ویژگی های مهم پهپاد های بدون سرنشین استفاده از چراغ هایی روی پهپاد است که امکان پرواز پهپاد را در شب فراهم می کند. با چراغ های سبز و قرمز کوادکوپتر X5UW به راحتی می توانید در شب پرواز کرده و جهت آن را نیز تشخیص دهید و همچنین از زیبایی شبانه آن لذت ببرید.

چراغ های جهت نما پهپاد یا کوادکوپتر syma X5UW بدون دوربین


رادیو کنترل

درست است که امکان کنترل کوادکوپتر X5UW با استفاده از گوشی همراه بسیار راحت و جذاب است. اما شرکت syma به هیچ عنوان برای ساخت رادیوکنترل مخصوص X5UW کم نزاشته است. این رادیو کنترل از فرکانس 2.4 گیگاهرتز استفاده میکند، این فرکانس برای جلوگیری از عدم تداخل با دیگر فرکانس های موجود در محیط بسیار مناسب بوده و مصرف انرژی پایینی دارد. شما می توانید با پهپادای دیگری به صورت همزمان و بدون نگرانی از بروز تداخل فرکانسی پرواز کنید.

راهنمای رادیو کنترل های سایما


امکانات کوادکوپتر Syma X5UW بدون دوربین : 

  • امکان پرواز در شب با کمک چراغ های LED
  • امکان ایجاد چرخش 360 درجه در هنگام پرواز 
  • دو مد سرعت سریع و آهسته برای مبتدیان و حرفه ای ها
  • رفع مشکل گم کردن جهت توسط خلبان با استفاده از مد هدلس
  • ژیروسکوپ 6 محوره
  • ثبات بسیار عالی در هنگام پرواز
  • امکان پیاده سازی آسان حرکات پیچیده ی پروازی

بسته محصول کوادکوپتر Syma X5UW شامل : 

  • یک عدد کوادکوپتر X5UW بدون دوربین
  • ترانسمیتر ( دو مده)
  • باتری لیتیوم پلیمری 3.7 ولتی 500 میلی آمپری
  • دو ملخ ساعتگرد و دو ملخ پاد ساعتگرد
  • 4 عدد محافظ ملخ
  • شارژر USB
  • پیچ گوشتی
  • دفترچه راهنمای انگلیسی (از اینجا دانلود کنید)

بسته محصول پهپاد یا کوادکوپتر syma X5UW بدون دوربین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی