خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X23 - رنگ سفید
کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X22 - رنگ سفید
کوادکوپتر دوربین دار Syma X5SW
کوادکوپتر دوربین دار Syma X8SW

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر Syma X5

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۲۶ ق.ظ

کوادکوپتر syma X۵ یک کوادکوپتر کوچک است که دارای ظاهر جذاب ، قیمت مناسب و ویژگی های جالب توجهی است. این کوادکوپتر با استفاده از آخرین تکنولوژی پرواز (ژیروسکوپ 6 محوره) ، سیستم های کنترلی و قفل سه بعدی توانایی اجرای پرواز بسیار زیبایی را به خلبانان حتی خلبانان مبتدی میدهد. 

امکان چرخش 360 درجه ی این کوادکوپتر کوچک و زیبا که به آسانی و با استفاده از دو دکمه روی ریموت کنترل قابل انجام است، به خلبان ها حتی افراد مبتدی این امکان را میدهد تا به آسانی پرواز چشمگیری را به نمایش بگذارند.

امکان چرخش 360 درجه ی این کوادکوپتر کوچک و زیبا که به آسانی و با استفاده از دو دکمه روی ریموت کنترل قابل انجام است، به خلبان ها حتی افراد مبتدی این امکان را میدهد تا به آسانی پرواز چشمگیری را به نمایش بگذارند.


کوادکوپتر syma X5 دارای نوآوری خاصی از تکنولوژی پرواز است که به شما امکان می دهد آن را در هر مکانی که دوست دارید، به پرواز در آورید. از طرفی نیازی نیست نگران برخوردهای این پهپاد با موانع باشید، چون محافظ ملخ های آن از آسیب رسیدن به ملخ ها، موتورها و در نتیجه برد مرکزی کوادکوپتر شما جلوگیری می کند. 


کوادکوپتر syma X5C دارای نوآوری خاصی از تکنولوژی پرواز است که به شما امکان می دهد آن را در هر مکانی که دوست دارید، به پرواز در آورید. از طرفی نیازی نیست نگران برخوردهای این پهپاد با موانع باشید، چون محافظ ملخ های آن از آسیب رسیدن به ملخ ها، موتورها و در نتیجه برد مرکزی کوادکوپتر شما جلوگیری می کند


این کوادکوپتر همچنین دارای چراغ های پرنور و زیبایی است که به خلبان امکان می دهد آن را به خوبی در شب و نور کم پرواز دهد. با کمک چراغ های سبز و قرمز syma X5 قادر خواهید بود مکان و همچنین جهت این پهپاد را در آسمان شب به راحتی تشخیص دهید. 


این کوادکوپتر همچنین دارای چراغ های پرنور و زیبایی است که به خلبان امکان می دهد آن را به خوبی در شب و نور کم پرواز دهد. با کمک چراغ های سبز و قرمز syma X5C قادر خواهید بود مکان و همچنین جهت این پهپاد را در آسمان شب به راحتی تشخیص دهید.


باتری لیتیوم پلیمری 3.7 ولت 500 میلی آمپری کوادکوپتر syma X5 به راحتی و با هر پورت USB که در دسترس شما باشد ( از پورت USB کامپیوتر گرفته تا شارژهای موبایل) به راحتی شارژ می شود. این باتری برای هر بار شارژ شدن به 100 دقیقه زمان نیاز دارد و با یک بار شارژ بین 7 تا 8 دقیقه پرواز میکند. 


باتری لیتیوم پلیمری 3.7 ولت 500 میلی آمپری کوادکوپتر syma X5C به راحتی و با هر پورت USB که در دسترس شما باشد ( از پورت USB کامپیوتر گرفته تا شارژهای موبایل) به راحتی شارژ می شود. این باتری برای هر بار شارژ شدن به 100 دقیقه زمان نیاز دارد و با یک بار شارژ بین 7 تا 8 دقیقه پرواز میکند.


کوادکوپتر syma X5 برای پرواز از فرکانس 2.4 گیگاهرتز استفاده می کند. این فرکانس برای جلوگیری از عدم تداخل با دیگر فرکانس های موجود در محیط بسیار مناسب بوده و مصرف انرژی پایینی دارد. شما می توانید با پهپادای دیگری به صورت همزمان و بدون نگرانی از بروز تداخل فرکانسی پرواز کنید. رادیو کنترل این کوادکوپتر از طرفی دارای صفحه نمایشگر LCD کوچک است که اطلاعات مفیدی از جمله میزان باتری و سیگنال را در اختیار خلبان قرار میدهد. 

راهنمای رادیو کنترل های سایما


امکانات کوادکوپتر Syma X5  :

  • امکان پرواز در شب با کمک چراغ های LED
  • امکان ایجاد چرخش 360 درجه در هنگام پرواز 
  • دو مد سرعت سریع و آهسته برای مبتدیان و حرفه ای ها
  • ژیروسکوپ 6 محوره
  • امکان پیاده سازی آسان حرکات پیچیده ی پروازی

بسته محصول کوادکوپتر Syma X5  شامل : 

  • یک عدد کواد کوپتر SYMA X5
  • ترانسمیتر ( دو مده)
  • باتری لیتیوم پلیمری 3.7V 500mAh
  • چهار عدد ملخ  اضافی
  • شارژر USB
  • پیچ گوشتی
  • دفترچه راهنمای انگلیسی 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی