خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X23 - رنگ سفید
کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X22 - رنگ سفید
کوادکوپتر دوربین دار Syma X5SW
کوادکوپتر دوربین دار Syma X8SW

طبقه بندی موضوعی

بدون شک تا کنون اسم‌ برند DJI را شنیده‌اید. برندی که انتخاب و خرید محصول از آن در نهایت آرامش صورت می‌گیرد چون کاربر مطمئن است که  هزینه‌ای که پرداخت می کند بهترین گزینه های موجود در این حوزه را در کل دنیا یا خریداری می کند.  یکی از محصولات محبوب این برند که دارای نسخه های یک ، دو  و به تازگی سه می باشد ، اسمو موبایل است.  این بال دستی که گوشی موبایل کار بر روی آن قرار می گیرد و به عنوان یک پایه حذف کننده لرزش عمل می کند البته به احتمال زیاد با مفهوم گیمبال آشنایی کامل دارید این بال همان قطعه گران قیمتی است که باعث می شود لرزش روی دوربین های کواد کوپتر های حرفه ای مانند فانتوم به تقریباً صفر برسد و ویدیو های بسیار نرم و حرفه ای در بیشترین شرایط لرزش پرنده از طریق دوربین ثبت و ضبط شود.

 

فارغ از اینکه مدل گوشی شما چه باشد، این قابلیت که بتوانید در حین حرکت ویدیوهای صاف و بدون لرزش تهیه کنید، تقریبا غیر ممکن است. به همین دلیل است که بیشتر ویدیوهای کلیشه ای که همه ما آنها را در اینستاگرام دیده ایم و  فرد مورد نظر در آن در کمال آرامش پشت فرمان ماشین از جاده ای تکراری ویدیویی به زعم خود جذاب تهیه می کند، اغلب نمایش دهنده ی میزان دست اندازهای جاده مربوطه و میزان تسلط راننده محترم در نرم رد کردن آنها  هستند. حداقل برای رفع این مشکل، شرکت Dji که اسم آشنا در میان تولیدکنندگان  محصولات فیلمبرداری است، از محصولاتی به نام گیمبال رونمایی کرده است که هدف اصلی آنها حذف لرزش از ویدیوهای ماست. محصولی که در این صفحه به آن خواهیم پرداختف گیمبال دستی اوسمو موبال 3 است که به تازگی روانه بازا گیمبال ها شده است. با این لرزشگیر جذاب بیشتر آشنا شویم.

 

 

 

گیمبال دستی اوسمو موبایل 3 ( OSMO MOBILE 3)

 

اما خوشبختانه سازندگان گیمبال ها آنها را محدود به پرنده های دوربین دار نکرده‌اند و گیمبال دستی یا به اصطلاح همان اسمو را در چندین نسخه اعم از اسم موبایل و اوسمو دوربین دار طراحی کردند تا کاربران بتوانند بسته به نیاز خود از آنها استفاده کنند . در ادامه خواهید دید تاثیر یک گیم بال دستی چقدر در تصاویر ثبت و ضبط شده می تواند موثر باشد.  این تاثیر وقتی به چشم می آید که در حال فیلمبرداری های اسپرت هستید و یا ترجیح می دهید در حال دویدن و یا زوم های بسیار بالا از سوژه فیلمبرداری کنید . فیلم برداری و عکس برداری در شب هم از زمینه هایی است که لزوم استفاده از اوسمو موبایل را حسابی به رخ کاربر می کشد.

این بار شرکت دی جی آی با رونمایی از یک اس موبایل تاشو به نام اس موبایل ۳ بازهم کاربران را به خرید محصول خود ترغیب کرده در ادامه با ویژگی های منحصر به فرد این اسمو موبایل بیشتر آشنا خواهیم شد توجه داشته باشید که اسمو موبایل ها نیازمند گوشی دوربین دار با کیفیت بالا هستند و اگر چنین گوشی ندارید بهتر است از یک اسم های معمولی استفاده کنید.

لرزش ها را کاملا از بین ببرید!

اسمو موبایل  3 در واقع گیمبال سه محوره است که به صورت بسیار موثر و چشمگیری لرزش فیلم‌ها را کاهش می دهد.  تصاویر ثبت شده در انتها بسیار صاف و  نرم (smooth)  هستند و کاملا این حس را به بیننده القا می‌کنند که تصاویر گرفته شده روی یک ریل فیلمبرداری ثبت و ضبط شده است .

یکی از ویژگی‌های بارز اسمو موبایل سه وزن بسیار کم آن است که باعث می شود  راحتی کار با آن دو چندان شود. فوکوس های دقیق روی سوژه با حذف لرزش ها این امکان را به فیلمبردار می دهد تا بتواند زوم های حرفه ای را روی سوژه مورد نظر خود داشته باشد.  مطمئنا هیچ بیننده ای از لرزش دوربین روی سوژه لذت نخواهد برد بنابراین حذف این ارزش ها برای ثبت یک تصویر حرفه ای غیر قابل اغماض است شاید بتوان گفت استفاده از اسموهای دستی و یا اسمو موبایل ارزان ترین و کارآمد ترین راه برای حذف این لرزش هاست.

 

طراحی دینامیک

گیمبال دستی اوسمو موبایل 3 دارای طراحی نرم و تاشو است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا این محصول دوست داشتنی و کارآمد را هر کجا که دوست دارید، با خود ببرید. وزن این محصول فقط 405 گرم است و این یعنی نهایت سبکی. شما به راحتی می توانید این گیمبال دستی را در کوله خود گذاشته و آن را در سفرهای خود شریک کنید. مد standby به شما اجازه می دهد تا از گوشی موبایل خود در زمانی که گیمبال تا شده است، نیز استفاده کنید، با این قابلیت می توانید بدون اتلاف وقت فیلمبرداری بعدی خود را آغاز کنید.

 

 

طراحی ارگونومیک

طراحی بدنه گیمبال دستی اوسمو موبایل 3 بسیار خوش دست است، به این معنی که شما می توانید ساعات طولانی بدون اینکه احساس خستگی کنید یا دست شما ناراحت شود، از آن استفاده کنید. 

 

 

 

مد Story

یکی از وظایف گیمبال های دستی این است که به شما در خلق داستان های روزمره کمک کنند. داستان هایی که می توانند خارق العاده یا اتفاقات معمولی روز شما باشند. از مد story در این گیمبال استفاده کنید و داستان سازی کنید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. 

 

قالب های تک-کلید

در مد story شما می توانید از قالب های متعددی که در اختیار شما است، استفاده کرده و فیلم های خود را در عرض چند ثانیه از طریق اضافه کردن حرکت، موزیک، و سایر جلوه های ویژه به یک نتیجه ی حرفه ای مبدل کنید. 

 

ActiveTrack 3.0

قابلیت تعقیب سوژه یکی از گزینه های جذاب در محصولات Dji است. اینکه محصول شما بتواند به طور خودکار سوژه مورد فیلمبرداری را تشخیص دهد، یک قابلیت تاثیرگذار در تهیه فیلم است. در اوسمو موبایل 3 نیز قابلیت تعقیب سوژه از طریق بکارگیری الگوریتم های بینایی هوشمند میسر شده است که می تواند به درستی سوژه مورد نظر را تشخیص داده و آن را لحظه به لحظه دنبال کند. 

 

Hyperlapse

در تهیه هایپرلس اینکه تصویر شما نرم و فاقد هرگونه حرکت اضافه باشد، بسیار ارزشمند است. از این رو در ساخت گیمبال دستی اوسمو موبایل 3 علاوه بر بکارگیری گیمبال سه محوره، از عنصر دیگری به نام سیستم پایدارسازی الکترونیکی تصویر EIS نیز بهره گرفته شده است تا ویدیوهای هاپرلپس شما در نهایت نرمی تهیه شوند. 

 

پانوراما

 

بازی با قابلیت های گوناگون محصولات Dji همیشه لذت بخش است. یکی از این ویژگی های جذاب قابیت تهیه تصاویر پانوراما 3*3 است که به وضوح کارایی جذاب آن را در ویدیو زیر می توانید ببینید. 

 

کنترل با یک دست

قبول کنیم که نسل به مراتب خسته تری از نسل های قبل هستیم. به عبارت دیگر، راحت طلب تر شده ایم. همین موضوع را می توان در اختلاف فیلمبرداری های قدیم و جدید نیز دید. دوربین های فیلبرداری قدیم دارای وزن های سنگین بودند که علاوه بر درگیر کردن هر دو دست در نگه داشتن آنها، کمر و پای فیلمبردار را نیز تحت تاثیر قرار می دادند. اما گیمبال کنونی علاوه بر اینکه در وزن های ناچیز تهیه می شوند، طراحی عملیاتی فشرده نیز دارند، یعنی شما می توانید با استفاده از یک دست به راحتی از اوسمو موبایل 3 برای به تصویر در آوردن لحظات خود استفاده کنید، بدون اینکه از تمام اعضا و جوارح خود کار بکشید. 

 

دالی زوم

قبلا در معرفی کوادکوپتر Mavic 2 pro در مورد جلوه دالی زوم توضیح داده ایم. این ویژگی یک گزینه جذاب برای اضافه کردن عناصر حرفه ای و سینمایی به فیلم شما است. 

 

ضبط تصاویر در مد Sport

طراحی مجدد مد ورزشی در اوسمو موبایل 3 با استفاده از الگوریتم های بهینه شده به شما اجازه می دهد تا به راحتی اتفاقات سریع اطراف خود مثل حرکات ورزشی یا دویدن دنبال سوژه مورد نظر خود را بدون اینکه حتی یک لحظه از آن را از دست دهید، فیلمبرداری کنید. 

 

 

111

 

DJI Mimo

مثل هر محصول دیگر Dji، این محصول نیز با برنامه مخصوص خود روانه بازار شده است. Dji Mimo  برنامه مخصوص گیمبال دستی اوسمو موبایل 3 است که کمی توانید از آموزش های آن و همچنین مدهای هوشمند آن استفاده کنید و زیبایی هرچه بیشتری به ویدیوهای خود ببخشید. 

 

سوالی دارید؟

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی