خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X23 - رنگ سفید
کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X22 - رنگ سفید
کوادکوپتر دوربین دار Syma X5SW
کوادکوپتر دوربین دار Syma X8SW

طبقه بندی موضوعی

هواپیمای کنترلی Super Ez 1220mm ساخت شرکت FMS

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۵۱ ب.ظ

افکار عمومی همیشه خوش سلیقه بوده و بهترین انتخاب‌ها را دارد. بنابراین اگر تخصصی در انتخاب یک هواپیمای مدل مناسب ندارید، بهتر است از دانش دیگر کاربران و علاقه‌مندان در این زمینه استفاده کنید تا بتوانید بهترین را برای خود برگزینید.  یکی از پرفروش‌ترین هواپیماهای شرکت FMS و همچنین فروشگاه ایستگاه پرواز، هواپیمای super ez 1220mm است که به دلیل ابعاد مناسب، ظاهر بسیار زیبا و جذاب و همچنین قابلیت‌های فوق العاده از طرفداران زیادی برخوردار است. 

 

 

این هواپیما دارای بدنه بسیار سبک و در عین حال محکمی است که با کمک پایه فرود فلزی خود به راحتی از روی زمین بلند شده و پرواز می‌کند. از طرفی پرواز ثابت و امکان مانور آن نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که موجب علاقه‌ی کاربران به این مدل شده است. 

در مقابل هواپیمایی که در حدود 30 دقیقه زمان برای اسمبل کردن از خلبان میگیرند، هواپیمایsuper ez  تنها با 10 دقیقه یک برگ برنده داشته و نظر علاقه‌مندان زیادی را به همین دلیل به خود جلب می‌کند. ایرفریمی با قابلیت حمل آسان، قیمت مناسب برای کاربران مبتدی، زمان پرواز مورد قبول و امکان آماده سازی بدون چسب و پیچ و مهره از ویژگی‌ها و فاکتورهایی است که هر کاربر علاقه‌مندی را به خرید ترغیب می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی