خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X23 - رنگ سفید
کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X22 - رنگ سفید
کوادکوپتر دوربین دار Syma X5SW
کوادکوپتر دوربین دار Syma X8SW

طبقه بندی موضوعی

در سال های گذشته محبوبیت کوادکوپتر های دوربین دار تاشو به دلیل حمل آسان روز به روز در حال افزایش بوده و خواهد بود بنابراین شرکت های تولید کننده پهپادهای تجاری بر آن شدند تا مدل‌های مختلفی است کوادکوپتر های تاشو را در رنج کارایی مختلف و همینطور قیمت های متنوع به بازار ارائه دهند تا بتوانند سلیقه تمام اقشار را تحت پوشش قرار دهند. یکی از مدل هایی که دارای قیمت مناسبی است کوادکوپتر دوربین دار LS-E525  است محصولی که پیش روی شماست یک کوادکوپتر دوربین دار تاشو به همراه کیف است که باعث می شود به راحتی بتوانید هر جا که می خواهید آن را حمل کنید و هر لحظه که خواستید باتری را جا بزنید و پرواز را شروع کنید.بهتر است کمی به بررسی این کوادکوپتر بپردازیم.

هدف اکثر مشتریان که کوادکوپتر های دوربین دار برای مصارف تفریحی تهیه می‌کنند این است که بتوانند یک پهپاد جمع و جور و کوچک داشته باشند و آن را به راحتی حمل کند. این دیدگاه تا حد زیادی منطقی است چون حمل کردن یک پهپاد بزرگ دشواری های خاص خود را دارد چون علاوه بر حجم زیاد نباید این دستگاه ها فشار زیادی را متحمل شوند چون باعث می شود که ملخ ها و موتور های آن آسیب ببیند بنابراین نمی توان در کنار سایر وسایل آنها را به راحتی حمل کرد.

پس وقتی صحبت حمل و نقل آسان یک کواد کوپتر به میان می آید مناسب‌ترین گزینه‌ها کوادکوپترهای تاشو هستند که به راحتی بازوهای آن ها در حالت تاشو قرار می گیرد تا بتوانند به راحتی توسط کاربر حمل و نقل شود. پس از محبوبیت این نوع کوادکوپترها در بازار شرکت های زیادی اقدام به ساخت کوادکوپتر های دوربین دار کردند که قابلیت تاشو بودن بازوها امکان حمل و نقل آسان را برای آنها فراهم کرد یکی از این شرکت‌ها شرکت LS است که کوادکوپتر که در صفحه روبروی شماست حاصل پاسخگویی به این نیاز بازار است.

کوادکوپتر دوربین دار LS-E525  علاوه بر قابلیت های پروازی متنوع که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت دارای یک کیف مناسب برای حمل و نقل آسان است که باعث می شود این مدل نسبت به سایر مدل های مشابه خود کمی پیشی بگیرد.


 

 

کوادکوپتر دوربین دار LS-E525 همراه با کیف

بهره مندی از دوربین با کیفیت

وقتی یک کوادکوپتر دوربین دار تهیه می کنید بدون شک اولین فاکتور برای شما کیفیت دوربین آن است البته باید توجه کرد که این آپشن تا حد زیادی به هزینه‌ای که میکنید بستگی دارد بنابراین نمی توانید انتظار داشته باشید که یک کوادکوپتر میان رده یک دوربین فوق العاده با کیفیت داشته باشد. اما نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که این کوادکوپتر در مقایسه با سایر مدل‌های مشابه خود در رنج قیمت مشابه کیفیت خوبی برخوردار باشد.

یکی از ویژگی‌های بارز کوادکوپتر دوربین دار LS-E525  بهره مندی آن از دوربین با کیفیتی است که نسبت به قیمت خود می تواند یک گزینه قابل قبول برای این پهپاد باشد. همانطور که در تصویر زیر هم مشاهده می کنید این دوربین به صورت مستطیلی و در جلوی پرنده قرار دارد و امکان چرخش دوربین با دست برای کاربران وجود دارد تا بتوانند بهترین زاویه را برای کادر بندی انتخاب کنند.

بهره مندی از سنسور عدم برخورد با موانع

یکی از بارزترین مشکلاتی که برای خلبانان مبتدی پیش می آید عدم تسلط کافی بر روی کوادکوپتر در حین پرواز بوده که باعث میشود کنترل آن از دست خلبان خارج شده و آن را به موانع مانند درخت و ساختمان بکوبد. بدون شک این برخورد با توجه به سرعتی که کوادکوپتر درحال پرواز دارد و سرعت بسیار بالایی که ملخ ها در حال چرخش هستند باعث می شود تا پرنده آسیب ببیند و هزینه‌های تعمیر آن هم قابل توجه خواهد بود.

اما کوادکوپتر دوربین دار LS-E525  این مشکل را با قرار دادن ۳ سنسور عدم برخورد با مانع بر روی بدنه تا حد زیادی حل کرده است. همانطور که در تصویر زیر می بینید دو سنسور در سمت راست و چپ کوادکوپتر برای جلوگیری از برخورد آن به موانع وجود دارد یک سنسور هم در روبروی آن قرار دارد که باعث می‌شود کوادکوپتر تا جای ممکن از برخورد با موانع یکی از جلو پرنده را تهدید می کند در امان باشد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که فاصله کاربرد سنسورها حدود ۶۰ سانتیمتر است و بنابراین سعی کنید سرعت کوادکوپتر را در مناطقی که موانع زیادی وجود دارد و تسلط شما روی پرواز کم است به قطر زیاد نکنید تا فرصت عکس العمل این سنسور ها برای جلوگیری از برخورد کوادکوپتر با مانع کم شود. به زبان ساده‌تر در مناطقی که موانع زیادی وجود دارد آرام تر پرواز کنید تا سنسور ها زمان کافی برای عکس العمل و جلوگیری از برخورد پرنده با موانع احتمالی داشته باشد.

کوادکوپتر دوربین دار LS-E525 همراه با کیف

کوادکوپتر دوربین دار LS-E525 همراه با کیف

قابلیت تاشو بودن بازوها

همانطور که گفته شد یکی از ویژگی‌های بارز کوادکوپتر دوربین دار LS-E525  بهره‌مندی آن از بازوهای تاشو است که باعث می‌شود به راحتی قابلیت حمل برای این پرنده مقدور باشد.می توانید بازوهای آن را تا کنید و برنده را در کیف مخصوص آنکه همراه بسته محصول قرار دارد قرار دهید. در زمان که صلاح به پرواز دیدید می توانید به راحتی و فقط با چند ثانیه زمان بازوهای پرنده را باز کنید تا آماده پرواز شود.

کوادکوپتر دوربین دار LS-E525 همراه با کیف

 

کوادکوپتر دوربین دار LS-E525 همراه با کیف

دوربین و ارسال زنده تصویر

قابلیت تصویربرداری یک کوادکوپتر به قدری مهم است که باعث می‌شود وجود یا عدم وجود آن کوادکوپتر ها را به دو دسته بدون دوربین و دوربین دار تقسیم کند. کوادکوپتر دوربین دار LS-E525  از یک دوربین با کیفیت بهره مند است که توانایی ارسال زنده تصویر بر روی گوشی همراه شما را دارا می باشد کافیست نرم افزار مخصوص کوادکوپتر را با اسکن کد کیو آر از روی دفترچه دانلود کنید تا گوشی همراه شما به نمایشگر و مانیتور کوادکوپتر در حال پروازتان در بیاید. اپلیکیشن این کوادکوپتر روی سیستم عامل های آندروید و آی او اس به راحتی نصب و راه اندازی می شود تا بتوانید از قابلیت های متنوع آن استفاده کنید.

همانطور که گفته شد دوربین کوادکوپتر از کیفیت خوبی برخوردار است که مشخصات فنی آن را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

کوادکوپتر دوربین دار LS-E525 همراه با کیف

کوادکوپتر دوربین دار LS-E525 همراه با کیف

کوادکوپتر دوربین دار LS-E525 همراه با کیف

بهره مندی از سنسور گراویتی

یکی از آپشن هایی که برای کنترل راحت تر کوادکوپتر اخیراً به این دستگاه ها اضافه شده است بهره مندی از سنسور گراویتی برای کنترل راحت تر پرنده هاست. منظور از سنسور گرافیتی استفاده از جاذبه زمین برای کنترل پهپاد با استفاده از گوشی همراه شماست یعنی این که به راحتی بتوانید با نصب اپلیکیشن مربوط به کواد کوپتر بر روی گوشی همراه خود و با تکان دادن آن به سمت چپ و راست کواد کوپتر را در آسمان حرکت دهید.

شاید اگر تا به حال بازی آسفالت ۷ را انجام داده باشید به راحتی می توانید متوجه منظور ما شوید. در این بازی هم خودروی داخل جاده با حرکت دادن گوشی همراه شما به سمت چپ و راست و با بهره مندی از سنسور گراویتی گوشی همراه به راحتی به سمت چپ و راست حرکت می کند همین موضوع روی کوادکوپتر دوربین دار LS-E525  هم صادق است که باعث می شود لمس بهتری از موقعیت حرکت کوادکوپتر به خلبان برسد البته باید توجه کنید که بهتر است در پروازهای اول حتما در محیط های باز پرواز کنید تا امکان برخورد با موانع به حداقل برسد حتی با وجود اینکه این کوادکوپتر از سنسور عدم برخورد با موانع بهره مند است بهتر است این مراعات صورت بگیرد.

کوادکوپتر دوربین دار LS-E525 همراه با کیف

قابلیت شناور ماندن کوادکوپتر

اگر تاکنون رادیو کنترل یک کوادکوپتر را به دست گرفته باشید مطمئناً می دانید که یکی از دشوارترین کارها نگه داشتن پرنده در یک ارتفاع ثابت است این موضوع برای تصویربرداری هم اهمیت زیادی دارد چون ثبات تصویر و کادر بندی و زاویه دید کاملا بستگی به ارتفاع کوادکوپتر و حفظ آن دارد. بنابراین یکی از اولین مراحلی که یک خلبان پهپاد باید آن را آموزش ببیند امکان نگه داشتن کوادکوپتر در یک ارتفاع مشخص است.

کوادکوپتر LS-E525  با بهره مندی از سنسور ارتفاع قابلیت شناور ماندن خودکار در یک ارتفاع مشخص را دارد کافیست کواد کوپتر را به پرواز در بیاورید و آن را در ارتفاع مورد نظر خود نگه دارید تا به صورت خودکار در در آن ارتفاع بماند.

کوادکوپتر دوربین دار LS-E525 همراه با کیف

کوادکوپتر دوربین دار LS-E525 همراه با کیف

مد هدلس

دستور حرکت چپ و راست و جلو عقب کوادکوپتر زمانی به درستی انجام می شود که کوادکوپتر دقیقاً در راستای ایستادن شما قرار داشته باشد . هر گونه تغییری در زاویه کوادکوپتر نسبت به شما باعث تغییر در این دستورات می شود مثلاً اگر کوادکوپتر  ۱۸۰ درجه بچرخد، وقتی جوی استیک رادیو کنترل را به سمت راست حرکت می دهید کوادکوپتر به سمت چپ حرکت خواهد کرد و وقتی قصد حرکت دادن پرنده به سمت چپ را دارید با کوادکوپتر به سمت راست حرکت خواهد کرد.

این موضوع ممکن است باعث خطا در خلبانی و برخورد شدید کوادکوپتر با موانع بشود. فرض کنید کوادکوپتر شما در آسمان ۱۸۰ درجه چرخیده و شما از این موضوع اطلاع ندارید، مانعی پیش روی شما قرار می‌گیرد و سعی دارید که پرنده را در آسمان به جهتی حرکت دهید که با آن برخورد نکنند، جوی استیک را به سمت راست می چرخانید تابا مانعی که در سمت چپ شماست برخورد در کند اما نتیجه این می‌شود که گرد کوپتر با با قدرت بیشتری به مانع برخورد میکند، دلیل این موضوع فقط چرخیدن کوادکوپتر در آسمان است که باعث شده دستورات شما را به درستی اجرا نکند.

برای گریز از این مشکل حالتی به نام مود هدلس در کوادکوپتر وجود دارد که باعث می شود کوادکوپتر ها فارغ از جهتی که در آسمان گرفته اند دستورات چپ و راست و عقب و جلو خلبان را به درستی اجرا کنند. کوادکوپتر LS-E525  هم از مد هدلس برخوردار است و می توانید با خیال راحت پرنده خود را به پرواز در بیاورید.

کوادکوپتر دوربین دار LS-E525 همراه با کیف

 

کوادکوپتر دوربین دار LS-E525 همراه با کیف

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی