خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X23 - رنگ سفید
کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X22 - رنگ سفید
کوادکوپتر دوربین دار Syma X5SW
کوادکوپتر دوربین دار Syma X8SW

طبقه بندی موضوعی

۳۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

دنیای کوادکوپترها و مولتی روتورها از تنوع‌ها و تفاوت‌های جذاب زیادی برخوردار است. یکی از متفاوت‌ترین کوادکوپترهای موجود در دسته مولتی روتورهای مبتدی کوادکوپتر MJX ۱۰۱ است. این پهپاد به گونه ای طراحی شده است که امکان اتصال دوربین های مختلف به آن وجود دارد. می توانید بسته به سلیقه و کارایی خود دوربین مناسبتان را انتخاب کرده و روی آن نصب کنید. خرید کواد کوپتر|خرید پهپاد | خرید کوادکوپتر | خرید پهباد


دنیای کوادکوپترها و مولتی روتورها از تنوع‌ها و تفاوت‌های جذاب زیادی برخوردار است. یکی از متفاوت‌ترین کوادکوپترهای موجود در دسته مولتی روتورهای مبتدی کوادکوپتر MJX 101 است. این پهپاد به گونه ای طراحی شده است که امکان اتصال دوربین های مختلف به آن وجود دارد. می توانید بسته به سلیقه و کارایی خود دوربین مناسبتان را انتخاب کرده و روی آن نصب کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۲:۲۱
ایستگاه پرواز

ماشین کنترلی مدل 333-MUD14B


ابعاد
140 × 200×250 میلی‌متر
بسته‌بندی
دارد
کاربرد ماشین
کنترلی
مدل
آفرود
جنس بدنه
پلاستیکی
مقیاس ساخت
1:16
تعداد چرخ
4 عدد
باتری
دارد
توضیحات باتری
- باتری قابل شارژ برای ماشین
ریموت کنترل
بی‌سیم
توضیحات ریموت کنترل
- چرخش چرخ‌ها بوسیله چرخاندن چرخ روی کنترل
- قابلیت حرکت به جلو و عقب
- کنترل با فرکانس 2.4MHz
- استفاده از باتری
سایر توضیحات
- جنس بدنه از پلاستیک مقاوم
- قابلیت چرخش به همه جهت‌ها
- مناسب برای3 سال به بالا
- سرعت 20 کلیموتر بر ساعت
اقلام همراه
- کنترل بی سیم
- بسته بندی فاقد باتری برای کنترل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۸ ، ۱۱:۳۶
ایستگاه پرواز
برند wltoys از آن دست برندهای است که نامش خیال کاربر را برای خرید هر یک از محصولات آن آسوده می‌کند. کیفیت بالا ساخت هر یک محصولات آن در کنار قیمت مناسب موجب شده تا محصولات این شرکت اغلب در صدر محبوبیت باشد. فرقی نمی‌کند، ماشین کنترلی یا کوادکوپتر و ... چون تمام آیتم‌های wltoys در تمامی حوزه‌ها حرفی برای گفتن دارند. یکی از محبوب ترین آیتم این شرکت در حوزه کوادکوپتر ، کوادکوپتر Q303 است که به دلیل قابلیت های بالا قیمت مناسب و همچنین ظاهر زیبا از طرفداران زیادی برخوردار است.
نسخه ی دوربین دار همراه با ارسال تصویر زنده این کوادکوپتر Q303A نام دارد که میتوانید مشخصات آن را از این لینک ببینید.  اما اگر قصد دارید از دوربین های بهتری مانند دوربین های ورزشی با کیفیت 4K و ... استفاده کنید ، بهتر است نسخه بدون دوربین این کوادکوپتر را تهیه کنید. انواع دوربین های ورزشی را میتوانید از این لینک مشاهده کنید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۸ ، ۱۲:۲۱
ایستگاه پرواز

بیاید فقط ی موجود دوپا که مالک ی ماشین کنترلیه، نباشیم! می تونیم ی آدمی باشیم که کمی بیشتر از تاریخچه ماشین کنترلی می دونه و میتونه ی جور دیگه م عرض اندام کنه!

بریم ببینیم چی دست مونو میگیره..

  • اولین موتور مدل RC

تحقیقات نشون میده که اولین شخصی که موتور مدل RC رو رونمایی کرد، نیکولا تسلا بوده که در سال ۱۸۹۸ این حرکتو زده. بعدش در دهه ۶۰ میلادی بود که ماشین های آرسی توسط El-Gi به تولید انبوه رسیده. اولین مدل آرسی ام که فروختن، ماشین آرسی با مقیاس ۱:۱۲ مدل فراری ۲۵۰LM بوده تو UK.

  • فرکانس ۲٫۴GHz

اگه آرسی باز باشید، فرکانس ۲٫۴GHz به گوش تون حتما خورده. هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه کی اول این فرکانس رو کشف کرده، وجود نداره. اما هیچ می دونستید که اوایل کشف شدن ش ازش تو موشک های تورپدو استفاده میکردن تا دشمن نتونه پیداشون کنه؟

اینم بگم که سنسور نومادیو اولین سیستم رادیوکنترلی ای بود که از این تکنولوژی استفاده کرده.

  • سیلیکون

می دونستید بیشتر قسمت های ماشین های rc از مواد سیلیکونی ساخته شده؟ بله. شوک فلویدها و رویه سیم های الکتریکی از سیلیکونه.

  • ESC

اولین کنترل سرعت الکترونیکی (ESC) در بازار دهه ۸۰ میلادی فروخته شد که  Novak NESC-1 بود.

  • مسابقات

اولین مسابقه ماشین های آرسی در جهان Butch Kroells نام داشته که در سال ۱۹۷۷ در پومونا کالیفرنیا برگزار شده.

منبع:

سایت rcmodelswiz.co.uk

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۸ ، ۲۰:۳۷
ایستگاه پرواز

فصل دوم: کنترل کوادکوپتر


برای فهم دقیق چگونگی کنترل کواد کوپتر با استفاده از رادیو کنترل حتما .باید یک رادیو به دست بگیرید و خودتان پرواز را به صورت کامل تجربه کنید.خرید کواد کوپتر|خرید پهپاد|خرید کوادکوپتر|خرید پهباد با اینکه در ابتدا این کار به نظر کمی دشوار می آید اما بدون شک با تمرین به زودی مفهوم دقیقی از پارامترهای رادیو کنترل و فاکتورهای آن خواهید داشت. به مرور می توانید پرواز دقیق تری با کواد کوپتر خود به نمایش بگذارید و خطای کمتری در تعیین موقعیت آن در آسمان داشته باشید.خرید کواد کوپتر|خرید پهپاد|خرید کوادکوپتر|خرید پهباد مجددا تاکید می کنیم که برای آموزش پرواز بهتر است یک کوادکوپتر ارزان قیمت تهیه کنید تا صدمات ناشی از کنترلی ناشیانه آن برای‌تان اهمیت چندانی نداشته باشد.

چهار فاکتور اصلی در کنترل یک کوادکوپتر به شرح زیر است:

  • Roll 
  • Pitch 
  • Yaw 
  • Throttle 


حال زمان آن رسیده تا به بررسی دقیق‌تری از هر فاکتور بپردازیم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۸ ، ۱۲:۲۰
ایستگاه پرواز

Drone ها دیگه مثل سابق ناشناخته نیستن. وقتی محصولی به ی سرگرمی تبدیل میشه و تم اسباب بازی برمیداره، یعنی عمومیت پیدا کرده. وقتی محصولی عمومیت پیدا می کنه و استقبال گرم ازش میشه، راه های دیگه ی استفاده تجاری ازون کالا هم پیدا میشه. مثل مسابقات. بله. مسابقاتی با حضور Drone  ها.

یکی از سری مسابقاتی که در زمینه تکنولوژی پهپاد و drone اخیرا کلید خورده، مسابقات Droneclash هست. اسپانسر این مسابقه، وزارت دفاع، پلیس و دانشگاه دلفت هلند هستند. هدف از برگزاری این مسابقات صرفا تقریح نیست، بلکه حامیان این برنامه به دنبال روش های نوین از پا درآوردن درون ها در دنیای واقعی هستند. این مسابقات به تازگی استارت خورده و مارچ امسال دومین دوره ی آن در هلند برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۸ ، ۲۰:۳۵
ایستگاه پرواز
پیش از این هم اتفاق افتاده بود که DJI خیلی بی سر و صدا محصول تازه ای را روانه ی بازار کند. سال گذشته DJI Pro به منظور عکسبرداری و فیلمبرداری هوایی حرفه ای به بازار معرفی شد و امسال نیز محصولی مخصوص فیلمبرداری هوایی در تولید فیلم به این صنعت معرفی شده است. این محصول منحصر به فرد DJI Studio نام دارد که از یک پهپاد ویژه برای حمل و نقل هوایی سنگین به نام DJI Storm بهره می برد. در ادامه به بررسی دقیق تر این محصول جدید از DJI می پردازیم.

ویدیوهای مربوط به DJI Studio و اوکتاکوپتر DJI Storm در نهایت سکوت در اوایل امسال در یوتیوب توسط STORM custom aerial platform منتشر شد. بیایید نگاه دقیق تری به پهپاد بکارگرفته شده در این محصول بپردازیم. پهپاد DJI Storm یک اوکتاکوپتر با چهار بازو است که برای حمل بارهای سنگین (مانند دوربینArri Alexa LF ) طراحی شده است. حداکثر ظرفیت باری این پهپاد ۴۱ پوند (۵/۱۸ کیلوگرم) است. در این پهپاد از گیمبال Ronin-2 استفاده شده است. دارای سه پایه فرود غیرتاشو بوده و روی موتورهای آن نیز عبارت M10 100-10 KV120، ساخت چین حک شده است. این محصول حداکثر سرعت ۵۰ مایل بر ساعت (۸۰ کیلومتر بر ساعت) و زمان پرواز ۸ تا ۱۵ دقیقه را پوشش می دهد. دمای کاری آن نیز از ۱۰- درجه سلسیوس تا ۴۰+ است. DJI Storm می تواند همراه سایر محصولات DJI مانند MasterWheels و ForcePro نیز بکار رود.

نکته جالب توجه در مورد این محصول این است که این محصول فروشی نیست و برای سفارش این محصول شما به DJI درخواست داده و آنها به همراه تیمی از افراد متخصص پرواز پهپاد، آن را به همراه یک ون برای شما میفرستند. اما به نظر می رسد که DJI در حال حاضر این محصول را به DJI Studio Custom Aerial Cinematography Service اختصاص داده است و حتی وجود چنین محصولی در US نیز در آینده بعید به نظر می رسد.

برخی از خصوصیات DJI Studio برگرفته از سایت studio.dji.com

  • قابل تجهیز با دستگاه های سینمایی RED DSMC2 ARRI ALEXA Mini | SXT | LF Sony Venice
  • سیستم انتقال تصویر: LightBridge 2 digital image transmission
  • حداکثر فاصله مخابره: ۲ کیلومتر
  • حداکثر حمل بار: ۱۸٫۵ کیلوگرم
  • زمان پرواز شناور: ۱۵ دقیقه (بار ۱۲ کیلوگرم بار)/ ۲۵ دقیقه (بدون بار)
  • حداکثر سرعت پرواز افقی: ۶۰ کیلومتر بر ساعت (مد GPS)/ 80 کیلومتر بر ساعت (مد اسپورت)

منابع:

 theverge.com

dronedj.com

studio.dji.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۸ ، ۲۰:۳۲
ایستگاه پرواز

چندی پیش شرکت DJI از کوادکوپتری رونمایی کرد که ابعاد کوچک ، دوربین عالی و  برد زیاد آن در کنار مجموعه ای از قابلیت های اساسی مورد نیاز یک تصویربردار هوایی در آن وجود داشت و باعث شد در مدت زمان بسیار کوتاهی به طرز عجیبی در بین علاقه‌مندان محبوب شود همین موضوع کافی بود تا شرکت DJI  به فکر انتشار نسخه دوم این کوادکوپتر بیفتد. 

کوادکوپتر مویک پرو 2 (Mavic 2 pro) ساخت DJI

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۱:۰۷
ایستگاه پرواز
اگر از کاربران علاقه مند به دسته مولتی روتور ها باشید بدون شک می دانید که در اکثر فروشگاه‌های فیزیکی و مجازی، اگر قسمت مولتی روتور های مبتدی و حرفه ای را جستجو کنید،  ۹۹% با انواع کواد کوپتر هایی مواجه خواهید شد که بسته به قیمت،  اندازه و ابعاد ، کارآیی و سایر فاکتورها دسته‌بندی می‌شوند.  شاید خیلی کم بتوانید هگزاکوپتر و یا اوکتا کوپتری ببینید و آن را انتخاب کنید. 
اما محصولی که پیش روی شماست یک هگزاکوپتر با کیفیت ساخت شرکت MJX است. ابعاد بزرگ این هگزاکوپتر به راحتی حس پرواز به خلبان را القا می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۲:۱۸
ایستگاه پرواز
چندی پیش معروف ترین شرکت در تولید پرنده های بدون سرنشین یعنی شرکت DJI پرنده ای را تولید و روانه بازار کرد که تحول شگرفی در تصویربرداری هوایی از نظر قیمت و کیفیت تولید نمود. استقبال شدید کاربران که به دلیل کارایی بالا و قیمت مناسب این پرنده صورت گرفت موجب شد تا شرکت DJI  دست به تولید نسخه های جدیدتری از این پرنده بزند. 
بعد از تولید فانتوم ،  فانتوم ۲ در چند نسخه و سپس فانتوم ۳ همانند نسخه قبلی خود دارای زیرمجموعه هایی بود.  پس از آن نوبت به تولید فانتوم ۴ رسید،  این پرنده هم از این امر مستثنی نبود. این شرکت  در ابتدا نسخه‌ای از فانتوم ۴ را تولید و روانه بازار کرد پس از آن نسخه جدیدتری از این پرنده یعنی فانتوم ۴ پرو روانه بازار شد هر تغییری در فانتوم ۴ پرو نام جدید تری به این محصول داد تا تفاوت عملکرد پرنده ها به خوبی مشخص شود.
پس از فانتوم 4 ، کوادکوپتر فانتوم ۴ پرو ، کوادکوپتر فانتوم 4 پرو پلاس ، کوادکوپتر فانتوم 4 Obsidian و کوادکوپتر فانتوم Phantom 4 Pro+ Obsidian نسخه‌هایی بودند  که به نوبت تولید شدند. اخیراً شرکت دی جی آی یک نسخه دیگر از کوادکوپتر فانتوم ۴ را رونمایی کرده نام این نسخه کوادکوپتر فانتوم ۴ پرو ورژن ۲ است که همانند نسخه های دیگر تفاوت های زیادی با کوادکوپتر فانتوم ۴ پرو دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
البته در مورد مشخصات شگفت انگیز و عملکردهای فانتوم ۴ پرو قبلا توضیحاتی مفصل ارائه داده شده بود در اینجا فقط به بررسی تفاوت های بارز فانتوم ۴ پرو ورژن ۲ با نسخه قبلی خود خواهیم پرداخت.


کوادکوپتر فانتوم 4 پرو ورژن 2 ( V2.0)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۸ ، ۱۱:۰۶
ایستگاه پرواز