خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X23 - رنگ سفید
کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X22 - رنگ سفید
کوادکوپتر دوربین دار Syma X5SW
کوادکوپتر دوربین دار Syma X8SW

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر دوربین دار MJX Bugs 20 EIS دارای GPS/ایستگاه پرواز

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴ ب.ظ

شرکت MJX یکی از شرکت های پر کار در تولید کوادکوپتر و هلی شات است. ایستگاه پرواز نیز میزبان بسیاری از محصولات  برند خوش کیفیتMJX بوده است و شما عزیزان هم استقبال بی نظیری از پهپادهای این برند خوش نام  داشته اید. در این صفحه نیز به معرفی کوادکوپتر دوربین دار MJX Bugs 20 EIS  خواهیم پرداخت. با مطالعه ی دقیق ویژگی های کوادکوپتر MJX Bugs 20 EIS و مقایسه آن با موارد هم قیمت مانند کوادکوپتر حرفه ای ZLRC SG906 pro2 و یا کوادکوپتر حرفه ای SMRC icat1 pro می توانید انتخاب درستی مناسب با نیاز خود از هلی شات داشته باشید. با ایستگاه پرواز همراه باشید.

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 20 ELS دارای GPS

خلاصه خصوصیات هلی شات MJX Bugs 20 EIS 

  • برخورداری از دوربین با کیفیت 4k
  • برخورداری از موتور براشلس
  • برخورداری از رادیوکنترل 2.4 گیگاهرتز مانیتور دار
  • برخورداری از موقعیت یاب جی پی اس
  • برخورداری از موقعیت یاب اپتیکال
  • قابلیت تصویربرداری با حرکات دست
  • بازگشت به خانه دقیق با کمک جی پی اس در صورت کاهش باتری یا کاهش سیگنال
  • بررسی مسیر پرواز بر روی نمایشگر
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه به دور سوژه
  • قابلیت فالوینگ سوژه به صورت خودکار
  • امکان پرواز در مسیر تعیین شده بر روی نقشه
  • بهره‌مندی از انتقال تصویر 5g
  • ارسال زنده تصویر بر روی گوشی همراه
  • بهره مندی ازبرنامه های نرم افزاری متنوع در هنگام کنترل با گوشی
  • برخورداری از چراغ جهت نما برای پرواز در شب
  • برد حرکتی 600 متری

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 20 ELS دارای GPS

 

کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16 دارای موتور براشلس

در دنیای هلی شات و کواد کوپتر های حرفه ای برخورداری از موتور براشلس یک اصل محسوب می شود. آنچه موتورهای براشلس را از موتورهای براش که عمدتا در کوادکوپترهای مبتدی استفاده می شود متمایز می کند این است که این موتورها با قدرت بالاتر، نویز کمتر و مصرف انرژی کمتر میتوانند به پرواز حرفه ای تری برای یک کوادکوپتر منجر شوند. وجود موتورهای براشلس 120m  در هلی شات JJRC X16 آن را در رده کوادکوپترهای حرفه ای  قرار میدهد. در یک پهپاد، قدرت بالاتر موتور و مصرف انرژی کمتر یعنی مدت زمان بیشتر پرواز که اگر کمی با دنیای پرواز پهبادها آشنایی داشته باشید می دانید که آنچه در  این موجودات آسمانی  مسئله است، زمان پرواز آنهاست. برخورداری از موتورهای براشلس یکی از فاکتورهای تاثیرگذار بر روی مدت زمان پرواز کوادها است. 

 

کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16 دارای موتور براشلس و GPS

 

 

بهره مندی از دوربین با کیفیت 6K  و ارسال زنده5G FHD FPV

برخورداری از دوربین یکی از اصلی ترین آپشن های تاثیرگذار بر روی انتخاب مشتری است. هرچه کیفیت دوربین در کواد کوپتر مد نظر بالاتر باشد، واضح است که رضایت خریدار نیز بیشتر خواهد بود.  کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16  از یک دوربین با قابلیت ثبت تصاویر6K با رزولوشن 4800*2700 و فرم ریت 25 fpsبرخوردار است . این کیفیت تصویربرداری مطمئنا شما را راضی نگاه خواهد داشت. بعلاوه زاویه ی دید این دوربین بسیار عریض بوده و تا 120 درجه افق دید به شما می دهد. رنگ های تصویربرداری این مدل نیز بسیار واقعی بوده و شما می توانید تصاویر کم نظیری را در رنگ های کاملا واقعی می توانید ثبت کنید.

اما امکان  ارسال زنده تصویر نیز چیزی است که به دنبال برخورداری یک کواد از دوربین ناخودآگاه در ذهن شکل می گیرد. خیلی دور از ذهن نیست که بگوییم پهپاد JJRC X16 دارای قابلیت ارسال زنده تصویر تا فاصله ی 500 متر نیز هست. یعنی شما می توانید تصاویر ضبط شده توسط پهباد را به طور زنده بر روی گوشی خود ببینید. این فاکتور علاوه بر اینکه لذت پرواز یک هلی شات در آسمان را برای شما بیشتر می کند، به شما این اجازه را می دهد تا در لحظه نسبت به بهتر کردن زاویه فیلمبرداری یا سایر فاکتورهای دخیل در ضبط تصاویر اقدام کنید.  نکته حائز اهمیت در انتقال تصویر کوادکوپتر JJRC X16  ارسال زنده آن از طریق 5G WIFI است که باعث می شود تصاویر ویدیویی بدون اختلال با کمترین تاخیر از پرنده ی شما به صفحه مانیتور گوشی همراه شما با رزولوشن 1920*1080 ارسال شود و شما در لحظه و به سورت آنلاین شاهد تصاویر ارسالی هلی شات خود باشید. 

 

کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16 دارای موتور براشلس و GPS

کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16 دارای موتور براشلس و GPS

 

 

تصویربرداری در GESTURE MODE

یکی از جذابیت های منحصر به فرد در کواد کوپترهایی که در دسته بندی کوادکوپتر حرفه ای قرار میگیرند وجود دارد، برخورداری آنها از گزینه های تصویربرداری متنوع است. در کوادکوپتر DJI SPARK دیده بودیم که شما می توانید با حرکت دست خود و بدون استفاده از رادیوکنترل پرنده، فرامینی را به پهپاد خود ارسال کنید. در کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16 نیز شاهد این گزینه ی خرید جذاب هستیم. چندین gesture mode در این هلی شات وجود دارد که تا حداکثر فاصله ی 2 متری از پرنده قابل اجرا خواهد بود. این مدها به شرح ذیل هستند:

  • علامت دو انگشت را به دوربین نشان دهید و دوربین به طور خودکار از شما عکس خواهد گرفت.
  • کف دست خود را به سمت کوادکوپتر بگیرید، هلی شات به طور خودکار شروع به فیلمبرداری می کند یا آن را قطع می کند.

 

کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16 دارای موتور براشلس و GPS

 

بهره مندی کوادکوپتر از سیستم GPS دقیق 

بازگشت به خانه تک دکمه به کمک GPS

از مهم ترین فاکتورهایی که در خرید کوادکوپتر می تواند دخیل باشد، برخورداری هلی شات مورد نظر از سیستم موقیعت یابی ماهواره ای یا همان GPS است. وجود این گزینه به شما به عنوان یک خلبان اطمینان می دهد تا با خیال راحت پهپاد خود را از خود دور  کنید. البته در ایستگاه پرواز همواره توصیه میشود به دلیل امنیت پرواز هیچگاه پرنده را از افق دید خود خارج نکنید. اما در مواقعی که اجبار به چنین کاری وجود داشته باشد، می توانید در مورد کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16  این کار را با خیالی آسوده انجام دهید، زیرا  این ماژول ارزشمند با دقت بالا در این هلیشات حرفه ای تعبیه شده است. با وجود GPS شما از مکان دقیق پهباد خود مطلع هستید و دیگر نیازی نیست نگران گم شدن آن باشید. وجود این فاکتور در بازگشت به خانه یا همان محل تیک آف پرنده نیز موثر است. در مواقعی که پرنده شما با کاهش باطری مواجه شود یا در مواقع اضطراری دیگر، به کمک سیستم موقعیت یابی ماهواره ای، تنها با فشردن یک دکمه بر روی رادیوکنترل کواد به طور خودکار نزد شما باز می گردد. 

 

کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16 دارای موتور براشلس و GPS

کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16 دارای موتور براشلس و GPS

 

 

طراحی تاشو کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16  و برخورداری از کیف حمل

از جذابیت های یک کواد کوپتر حرفه ای قابلیت تاشو بودن بازوهای آن است که کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16  از این ویژگی ممتاز بهره مند است. این ویژگی به شما کمک می کند تا به راحتی هلی شات خود در هر کجا همراه خود ببرید و حمل آن برایتان دشوار نباشد. وزن 176 گرم نیز برای این پرنده یک وزن ایده آل است. اما نکته ی ازشمند دیگر در مورد پهپاد JJRC X16 آن است که شما این محصول را در یک بسته بندی جذاب دریافت خواهید کرد. کیف حمل این کوادکوپتر در هنگام خرید کوادکوپتر به شما عزیزان ایستگاه پرواز نیز داده خواهد شد که امکان حمل هرچه آسان تر این هلی شات را برای شما فراهم می کند.

 

کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16 دارای موتور براشلس و GPS

 

 

مد فالومی FOLLOW ME

وجود 'گزینه های پروازی بیشتر باعث می شود تا مهارت شما در فهم تمام زوایای کاربردی یک هلی شات به طرز چشمگیری ارتقا یابد. وجود قابلیت دنبال کردن سوژه که با لفظ "فالو می" در دنیای آرسی شناخته می شود، قابلیتی  است که جذابیت هلی شات را دو چندان میکند. کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16  هم از این گزینه بی بهره نیست، کافی است این مد را فعال کنید. در این صورت بدون اینکه نیازی به کنترلر محصول داشته باشید، پرنده به طور خودکار شما را دنبال خواهد کرد. بنابراین به بیان راحت تر گزینه ی فالومی شما را از در دست گرفتن رادیوکنترل پهباد بی نیاز می کند و پرنده به طور خودکار دنبال شما حرکت کرده و تصویربرداری انجام می دهد. 

پرواز بر اساس WAYPOINT 

کوادکوپتر JJRC X16  قادر است تا به صورت خودکار در جهت مسیر پیش فرض که توسط شما تعیین شده است حرکت کند. کافیست در نرم افزار مربوطه کوادکوپتر که به راحتی با اسکن کردن کد QR روی دفترچه محصول می توانید آن را دانلود کنید، مسیر دلخواه خود را با انگشتانتان رسم کرده تا سیستم خلبان خودکار کوادکوپتر X16 فعال شده و آن را دقیقا در مسیر تعیین شده پرواز دهد. این قابلیت در عین اینکه بخواهید از یک مسیر زیبا فیلم برداری کنید بسیار کارآمد خواهد بود، به شما فرصت استراحت نیز می هد، 

 

کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16 دارای موتور براشلس و GPS

 

پرواز دایره ای  کوادکوپتر

یکی دیگر از امکانات کوادکوپتر JJRC X16  قابلیت پرواز دایروی کوادکوپتر به صورت خودکار است. این گزینه به شا کمک می کند تا تنوع بیشتری هم به پرواز خود و هم تصاویر ثبت شده ی خود بدهید. کافیست روی دکمه "GO" پایین صفحه سمت راست نرم افزار کلیک کنید تا کوادکوپتر حرکت خود را آغاز کرده و به صورت دایروی دور خلبان / تلفن همراه شما پرواز کند. این قابلیت برای تصویربرداری و حرکت دوربین برای خلق ویدیوهای زیبا بسیار کمک کننده خواهد بود. 

 

کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16 دارای موتور براشلس و GPS

 

 

باتری پر قدرت با زمان پرواز بالا

از برتری های کوادکوپتر حرفه ای نسبت به کواد کوپتر مبتدی زمان پرواز بیشتر آنهاست. زمان پرواز بیشتر به شما فرصت بیشتری را برای ثبت تصاویر میدهد. زمان پرواز این کوادکوپتر با کمک باتری 7.6V / 1450 mAh به طور متوسط حدود25 دقیقه است که در بین موارد مشابه خود یک زمان بسیار مناسب محسوب می‌شود این کوادکوپتر حدوداً 200 دقیقه نیاز به شارژ دارد تا بتواند مجدداً پرواز در آسمان را آغاز کند.

 

کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16 دارای موتور براشلس و GPS

 

 

رادیو کنترل هوشمند

همانطور که در بالاترهم گفته شد علاوه بر نرم افزار رادیو کنترل کوادکوپتر هم مهم ترین پل ارتباطی بین خلبان و پرنده است. یک رادیو کنترل ضعیف باعث انتقال دیرهنگام دستورات خلبان به پرنده شده و ممکن است به آن آسیب بزند.  این موضوع وقتی به چشم می آید که شما بخواهید از پرنده در برابر برخورد با موانع به صورت آنی جلوگیری کنید. رادیو کنترل کوادکوپتر JJRC X16 دارای قابلیت های فراوان و زمان پاسخ بسیار کمی است . فرکانس کاری این رادیوکنترل 2.4 گیگاهرتز بوده که بهترین  فرکانس برای جلوگیری از تداخلات فرکانسی است. ماکسیسم برد عملکردی این رادیوکنترل نیز 500 متر است. حداکثر ارتفاعی که این پرنده می تواند در آن پرواز کند 120 متر بوده و حداکثر سرعت پرواز آن نیز 7m/s است. 

 

کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16 دارای موتور براشلس و GPS

 

جمع بندی

همانطور که در ابتدا گفته شد، اگر به دنبال یک کوادکوپتر حرفه ای برخوردار از موتور براشلس و GPS در کنار قیمت ایده آل هستید، هلی شات JJRC X16 یک گزینه  ویزه برای شما عزیزان خواهد بود. قابلیت های پروازی این پهپاد در کنار بدنه ی مقاوم و طراحی فوق العاده آن مطمئنا فرصت لمس لحظات زیبایی را در تجربه پرواز یک پرنده هدایت پذیر از راه دور به شما هدیه خواهد داد. 

بسته کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16 شامل: 

  • کوادکوپتر
  • ریموت کنترل
  • باتری
  • 4 عدد ملخ
  • شارژر
  • کیف
  • دفترچه راهنما

 

کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16 دارای موتور براشلس و GPS

کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16 دارای موتور براشلس و GPS

کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16 دارای موتور براشلس و GPS

کوادکوپتر حرفه ای JJRC X16 دارای موتور براشلس و GPS

سوالی دارید؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی