خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X23 - رنگ سفید
کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X22 - رنگ سفید
کوادکوپتر دوربین دار Syma X5SW
کوادکوپتر دوربین دار Syma X8SW

طبقه بندی موضوعی

۲۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

مقایسه تخصصی کوادکوپتر مویک (Mavic) و اسپارک (Spark)

چند ماه پیش شرکت DJI از کوادکوپتری رونمایی کرد که تحول بزرگی در بین کاربران علاقه‌مند به کوادکوپتر‌های شخصی با قابلیت حمل آسان ایجاد کرد. مویک! یک پرنده کوچک و در عین حال با قابلیت‌های فوق العاده زیاد ، دوربین عالی و همچنین پرواز بسیار پایدار که در کنار سرعت بالا پرنده باعث شد در زمان کوتاهی جای خود را در دل کاربران به خوبی باز کند. 

 اما انگار شرکت DJI عادت کرده مشتریان و علاقه مندان به دنیای مولتی‌روتورها را غافلگیر و حتی در انتخاب و خرید سردرگم کند. این شرکت در ماه مه سال ۲۰۱۷ از کوادکوپتر دیگری رونمایی کرد که می‌توانند رقیب سرسختی برای اعجوبه قبلی یعنی مویک (Mavic) باشد. کوادکوپتر اسپارک (spark) !  کوادکوپتری کوچکتر از مویک با قابلیت پرواز خودکار و سیستم پردازش تصویر بسیار قوی که در کنار سرعت و دوربین بسیار خوب خود باعث شد که کاربران را برای انتخاب بین خرید مویک و اسپارک به چالش کشید شوند. 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بین انتخاب این گزینه دو دل باشید.  پس بهتر است نگاهی اجمالی به مقایسه این دو کوادکوپتر داشته باشیم تا بتوانید به خوبی برای خرید گزینه مورد نظر و مناسب خود تصمیم بگیرید.

.ابعاد و وزن

وقتی صحبت از کوادکوپتر شخصی می شود نکته بسیار مهم و حائز اهمیت وزن و البته ابعاد آن است. بدون شک کاربر تمایل دارد تا به آسانی پرنده خود را همراه خود حمل کرده و  از لحظه های ناب خود زیباترین تصاویر را بگیرد. بهترین کوادکوپتر با ابعاد بزرگ و یا حتی وزن زیاد به راحتی از گزینه‌های مناسب کوادکوپترهای شخصی حذف می شوند. 

اسپارک دارای ابعاد بسیار کوچکی است ،  ابعادی که انتظار نمی رود بتواند چنین تکنولوژی پیشرفته ای را در خود جای دهد. کوادکوپتر اسپارک به همراه باتری تنها  300 گرم وزن دارد و این در حالی است که وزن مویک همراه با باتری به 734 گرم می‌رسد.

ابعاد این دو هم در تصویر زیر قابل مقایسه اند. اسپارک به وضوح کوچکتر از مویک بوده و ابعاد آن 5.3x14.2x14.2 سانتی متر است و این در حالی است که  ابعاد کوادکوپتر مویک به 8.1x8.1x19.8 سانتی متر می‌رسد.  


 

برنده : اسپارک !  به دلیل ابعاد و وزن کمتر و قابلیت حمله بسیار ساده‌تر.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۲۶
ایستگاه پرواز

خوشبختانه تنوع ماشین های کنترلی در دنیای آرسی به قدری زیاد است که هر کاربری هرچند مشکل پسند را به راحتی به خواسته خود می رساند. فروشگاه ایستگاه پرواز عمیقا مفتخر است که بیشترین طیف تنوع مدل‌های مختلف برترین برندهای ماشین کنترلی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.  یکی از متفاوت ترین مدلها در این زمینه ماشین کنترلی wltoys 18628 است که به دلیل طراحی ظاهری و فنی خود جزء خاص ترین مدل ها در این زمینه است.

ماشین کنترلی شش چرخ wltoys 18628


بدون شک اولین چیزی که بعد از مشاهده این محصول نظر بیننده را به خود جلب می کند ، بهره مندی این مدل از ماشین کنترلی از شش چرخ است . طراحی که به آن کمک می کنند با شرایط مختلف جاده ای از شن و ماسه گرفته تا کوه و سنگلاخ به راحتی کنار بیاید و با سرعت و قدرت روی آنها حرکت کنند. از طرفی این چرخ ها به شما کمک می‌کند که به راحتی روی مسیرهای لغزنده ترمز گرفته و در کوتاهترین فاصله بایستید.

از دیگر ویژگی های بارز ماشین کنترلی wltoys 18628 می‌توان به مقاومت بسیار بالای آن در برابر شوک‌های ناگهانی و همچنین ضربات سنگین اشاره کرد که در کنار ویژگی بارز حرکت آسان آن از مناطق صعب العبور عملا یک ماشین کنترلی حرفه ای محسوب می شود.

بهره‌مندی از چند چراغ ال ای دی که می توانند در شب به راننده برای کنترل و هدایت ماشین کنترلی کمک کنند از دیگر ویژگی‌های بارزی است که ماشین کنترلی wltoys 18628 را نسبت به مدل های هم سایز خود کاملا متمایز کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۰۲:۱۷
ایستگاه پرواز
 امکانات  کوادکوپتر بدون دوربین AG-01:
  • امکان پرواز در شب با کمک چراغ های LED
  • امکان ایجاد چرخش 360 درجه در هنگام پرواز 
  • سه مد سرعت سریع و آهسته برای مبتدیان و حرفه ای ها
  • رفع مشکل گم کردن جهت توسط خلبان با استفاده از مد هدلس
  • ژیروسکوپ 6 محوره
  • ثبات بسیار عالی در هنگام پرواز
  • امکان پیاده سازی آسان حرکات پیچیده ی پروازی

بسته محصول کوادکوپتر بدون دوربین AG-01 : 

  • کوادکوپتر بدون دوربین AG-01
  • رادیوکنترل
  • یک جفت ملخ اضافی
  • شارژر 
  • باتری
  • پیچ گوشتی
  • دفترچه راهنمای انگلیسی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۸ ، ۰۲:۱۶
ایستگاه پرواز

تنوع در مدل های برند دبلیو ال تویز و در دسته ماشین کنترلی به قدری زیاد است که واقعاً گاهی باعث سردرگمی کاربران می شود.  کاربرانی که هزینه مشخصی دارند به انتخاب برند معتبر دبلیو اطمینان خاطر دارندنیز به دلیل تنوع مدل های مختلف در یک رنج قیمت دچار سردرگمی می شود.  جالب اینجاست که محصولی که پیش روی شماست از نظر ظاهری با تمام مدلهای همه رده خود متفاوت است بنابراین عجیب نیست که از طرفداران خاص و زیادی نیز برخوردار باشد.

این محصول 12428a نام دارد که بهتر است بگوییم که آیتم a ۱۲۴۲۸ یک موتورسیکلت چهارچرخ است تا یک ماشین کنترلی! ظاهر متفاوت این موتور چهار چرخ باعث شده تا آمار بازدید و خرید آنها در فروشگاه ایستگاه پرواز نسبت به سایر مدلها دوچندان باشد.

موتور چهار چرخ کنترلی Wltoys 12428-A

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۰۲:۱۵
ایستگاه پرواز

کوادکوپتر دوربین دار سایما X25 pro دارای GPS

همانطور که میدانید ، کوادکوپتر دوربین دار سایما X23W با ارسال زنده تصویر یکی از کوادکوپترهای پرطرفدار شرکت سایما است که علی رغم ظاهر کوچک و جمع و جور خود ، از قابلیت های زیادی برخوردار است. در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت. 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۸ ، ۰۲:۰۳
ایستگاه پرواز

اخیراً مدل‌های متنوعی از انواع کوادکوپترهای مبتدی و حرفه‌ای در فروشگاه ایستگاه پرواز ، معرفی و عرضه شده اند. مدل هایی با کارایی مختلف از شرکت های متفاوت با قیمت‌های متنوع!
اما در این بین نمیتوان از معرفی یک کوادکوپتر ارزان قیمت با قابلیت‌های نسبتا ساده که بیشتر برای تفریح و آموزش خلبانی مناسب است، چشم پوشی کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۸ ، ۰۲:۱۵
ایستگاه پرواز

ماشین کنترلی

علاوه بر کوادکوپتر ، هواپیمای مدل و هلیکوپتر یکی از دسته بندی‌های بسیار مهم و پرطرفدار در حوزه آرسی ، ماشین‌های کنترلی است. امروزه طرفداران ماشین کنترلی به اندازه‌ای است که شرکت‌های بزرگ تولید کننده محصولات آرسی را ترغیب به ساخت مدل‌های متنوعی از ماشین کنترلی در کلاس‌های آنرود (ONROAD) و آفرود (OFFROAD) می‌کند. 
خوشبختانه  امروز به قدری تنوع در این دسته بندی زیاد است که هر کاربری هر چند مشکل پسند هم به راحتی می‌تواند آیتم مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کند. سرعت بالا و قدرت فوق العاده برای عبور از مسیرهای صعب العبور دو فاکتور بسیار مهم و تاثیر گذار در هنگام طراحی و ساخت ماشین‌های کنترلی هستند که نقش بسزایی در مدل خروجی دارند. 

راهنمای جامع


اگر قصد دسته بندی ماشین‌های کنترلی را داشته باشیم ، میتوان آن ها را از چند طریق دسته بندی کرد:

دسته بندی بر اساس کلاس کاری

ماشین کنترلی آنرود (ONROAD) : همانطور که از نام‌شان پیداست، این ماشین‌ها معمولا به گونه‌ای طراحی می‌شوند که فقط قابلیت حرکت روی سطوح صاف مانند جاده را داشته باشند. سرعت این کلاس از ماشین‌ها اغلب بالاتر از کلاس آفرود بوده و یکی از مهمترین کاربرد‌های تفریحی آن‌ها شرکت در مسابقات سرعتی آنرود است. 

ماشین کنترل آفرود (OFFROAD) : ماشین‌های کنترلی آفرود به گونه‌ای طراحی می‌شوند که بیشتر برای حرکت روی مسیرهای سنگلاخی و صعب العبور مناسبند، این ماشین‌ها به جای سرعت بالا از قدرت بسیار زیادی برخوردارند تا بتوانند به راحتی در مسیرهای سراشیبی سنگین حرکت کنند. 

ماشین کنترلی باگی : یکی از بارزترین ویژگی‌های ماشین‌های کنترلی باگی ، سرعت بالای است که معمولا برای حرکت و مسابقات روی سطوح جاده‌ای و آسفالت مناسبند. 

ماشین کنترلی تراک : این دسته از ماشین‌ها دارای شاسی‌های بلندتری نسبت به ماشین‌های آنرود هستند ، اما نمیتوان آنها را در رده آفرود قرار داد. این ماشین‌ها قابلیت حرکت روی آسفالت، جاده خاکی و یا چمن را دارند اما توانایی حرکت روی مسیرهای سنگلاخی را ندارند.

ماشین کنترلی دیریفت : این نوع ماشین‌ها فقط روی سطوح بسیار صاف مانند آسفالت یا سالن‌های ورزشی توانایی حرکت دارند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۸ ، ۰۲:۰۲
ایستگاه پرواز

به جزئت می‌گوییم اگر تاکنون کنترل یکی از وسایل آرسی را به دست نگرفته و هدایت‌کننده آن نشده‌اید ، اما حدس میزنید که جذابیت چندانی برایتان نداشته و علاقه‌ای به آن پیدا نخواهید کرد، سخت در اشتباه‌اید. دنیای آرسی از مولتی‎‌روتورها گرفته تا هواپیماها آن‌قدر کشش دارد که اگر گرفتار آن شوید به راحتی نخواهید توانست از جذابیت‌های آن دل بکنید. ماشین کنترلی هم از این امر مستثنی نبوده و طیف وسیعی از کاربران را شیفته خود ساخته است. 

تنوع و گوناگونی در این حوزه به قدری است که میتوانید مطمین باشید گزینه مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. به جرئت میتوان گفت یکی از مدل های چشمگیر و لوکس در این زمینه، ماشین کنترلی Tamiya xbs eneos Rc است که علاوه بر قدرت و سرعت فوق العاده بالا، دارای طراحی ظاهری بسیار زیبا و خارق العاده ای است. این ماشین محصول شرکت قوی ژاپنی Tamiya است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. بسته این ماشین کنترلی شامل یک رادیو فوتابا است ولی باتری و شارژر ندارد، بنابراین باید برای آن یکی باتری و یک شارژر مناسب هم تهیه کنید.

همانطور که حدس میزنید این ماشین به دلیل طراحی شاسی پایین و سرعت فوق العاده بالا برای مسابقات آنرود طراحی شده است و به راحتی میتواند اوج هیجان را به فرد کنترلر و بیننده منتقل کند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۲۷
ایستگاه پرواز

بدون شک با کوادکوپتر سایما x۵UW آشنایی دارید، یکی از اعجوبه‌های شرکت سایما که با پرواز پایدار ، امکان کنترل با گوشی و قابلیت‌های دیگر در مدت زمان کوتاهی بعد از رونمایی به شدت محبوب شد. این کوادکوپتر با وجود گذشت چندین ماه از رونمایی همچنان در صدر جدول خرید کواد کوپتر بوده و از طرفداران زیادی برخوردار است. محصولی که در صفحه پیش روی شماست، نسخه بدون دوربین این کوادکوپتر است که میتواندجایگزین بسیار مناسبی برای کوادکوپتر X۵ باشد.

معرفی پهپاد یا کوادکوپتر syma X5UW بدون دوربین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۸ ، ۰۲:۱۴
ایستگاه پرواز
اگر تاکنون رادیوکنترل هیچ یک از وسایل آرسی (از جمله مولتی‌روتورها، هواپیماهای مدل، هلیکوپتر و ماشین کنترلی را به دست نگرفته اید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به این دنیای بی مرز بزنید. مطمئن باشید با کوچکترین گام ورودی به این دنیای بی حدومرز به سرعت جذب آن شده و نخواهید توانست از جذابیت ها و هیجانات آن به راحتی بگذرید.
هر کدام از بخش‌های این دنیای دوست داشتنی، طرفداران و جذابیت‌های خاص خود را دارد. گستردگی و تنوع در هر قسمت به اندازه‌ای است که به جرئت میتوان گفت تمام کاربران به راحتی رویای ذهنی خود را در میان کالاهای موجود پیدا کرده و آن را به واقعیت تبدیل می‌کنند.
یکی از گزینه های مناسب در زمینه ماشین کنترلی، ماشین Wltoys A949 است که شباهت زیادی به ماشین‌های مسابقه‌ای رالی دارد. سرعت بالا، برد زیاد رادیوکنترل، طراحی بسیار زیبا و موتورهای قوی از عواملی است که چشم خریدار کاربران زیادی را به خود خیره می‌سازد.

  


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۸ ، ۱۹:۲۶
ایستگاه پرواز