خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X23 - رنگ سفید
کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X22 - رنگ سفید
کوادکوپتر دوربین دار Syma X5SW
کوادکوپتر دوربین دار Syma X8SW

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

نمناک: شرکت بزرگ استون مارتین یکی از بزرگترین و محبوب ترین شرکت های اتومبیل سازی است که برای اولین بار فعالیت خود را در سال 1913 میلادی توسط رابرت بمفورد و لیونل مارتین آغاز کرد.

هواپیمای استون مارتین

استون مارتین،امروزه در طراحی اتومبیل های سوپر اسپرت و لوکس فعالیت دارد که آخرین اتومبیل گران قیمت و لوکس آن به نام استون مارتین والکری است که جزء یکی از گران قیمت ترین اتومبیل های جهان با قیمت چشمگیر 3.2 میلیون دلار می باشد که تنها 150 عدد از این اتومبیل توسط شرکت اتومبیل سازی استون مارتین ساخته شده است و طبق گفته برخی نقل ها ، این اتومبیل در سال 2019 وارد بازار خواهد شد.

Volante Vision

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۹ ، ۱۳:۳۶
ایستگاه پرواز

فروشگاه  ایستگاه پرواز همواره میزبان کالاهای آرسی با کیفیت در ویترین  محصولات خود بوده است. در کنار محصولات نام های تجاری آشنا که در این بستر به شما عزیزان معرفی شده است، این بار هم نوبت به معرفی کوادکوپتر دیگری از محصولات کمپانی Ming Wei می رسد.   پیش از این هم کواد کوپترهایی دیگری نیز با این برند در این فروشگاه به فروش رسیده بودند که با توجه به کیفیت مناسب و استقبال شما دوستان همراه، تصمیم بر آن شد تا پرنده ی جدید این کمپانی یعنی کواد کوپتر تاشو D6HW PHANTOM را نیز در این دسته بندی وارد کنیم. با همراه بمانید تا بیشتر در مورد این محصول خوش استیل و کارآمد بخوانیم. 

در یک تعریف اجمالی باید گفت کوادکوپتر  D6HW PHANTOM کوادکوپتری تاشو با قابلیت های پروازی مناسب است که طراحی خارجی آن شما را یاد پرنده های حرفه ای DJI می اندازد و  به لحاظ قابلیت های پروازی بتوان آن را مشابه کوادکوپتر SYMA Z3 دانست.

 

کواد کوپتر دوربین دار تاشو Flycam D6HW PHANTOM

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۵:۲۰
ایستگاه پرواز

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ طراحی یک توالت کارآمد که فضانوردان با آسودگی خاطر از آن استفاده کنند، یکی از مشکلات بزرگی است که مهندسان ناسا را از آغاز شروع سفرهای فضایی با چالش مواجه کرده است. ساختار توالت‌های فضایی فعلی که در ایستگاه فضایی بین المللی به کار رفته‌اند، ناسا را راضی نکرده‌اند و این سازمان به دنبال طراحی یک توالت کوچک تر و بهینه تر است که قابلیت استفاده بی دردسر در محیط بی وزنی و جاذبه ماه را داشته باشد.

طراحی توالت جدید جزوی از برنامه «آرتمیس» است که ناسا قصد دارد از طریق آن اولین فضانورد زن و همچنین فضانوردان دیگر را در سال ۲۰۲۴ به ماه بفرستد. از آنجا که فضانوردان در این مأموریت باید از مدار ماه روی سطح آن فرود بیایند، توالت جدید باید چندمنظوره طراحی شود؛ یعنی باید هم در مدار ماه که فضانوردان بی وزنی را تجربه می‌کنند قابل استفاده باشد و هم روی سطح ماه و گرانش ضعیف آن (یک ششم زمین) بدون دردسر نیازهای فضانوردان را پاسخ دهد.

ناسا در اعلامیه مطبوعاتی‌اش می‌گوید: «بازگشت به ماه تا سال ۲۰۲۴ هدفی بلندپروازانه است و ناسا از حالا به دنبال کوچک تر و ساده تر کردن توالت‌های فعلی است.» ناسا به منظور دوری کردن از طرز فکر سنتی مهندسی فضایی، از مردم و حتی افراد زیر ۱۸ سال دعوت به شرکت در مسابقه کرده و امیدوار است به کمک طرح‌های جدید مشکل جمع آوری و نگهداری فضولات انسانی در فضا را حل کند.

اما توالت مد نظر ناسا باید چگونه باشد؟ به گفته این سازمان طراحی بی نقص باید به گونه‌ای باشد که «ادرار و مدفوع کردن به شکل همزمان» را امکان پذیر کرده و ظرفیت جمع آوری «۵۰۰ گرم اسهال در هر بار استفاده» را داشته باشد. همچنین توالت باید به گونه‌ای طراحی شود که «فضانوردان را در معرض ادرار، مدفوع و مواد دیگر قرار ندهد.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۹ ، ۱۷:۲۰
ایستگاه پرواز