خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X23 - رنگ سفید
کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X22 - رنگ سفید
کوادکوپتر دوربین دار Syma X5SW
کوادکوپتر دوربین دار Syma X8SW

طبقه بندی موضوعی

۱۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

شاید با دیدن صفحه‌ای که پیش روی شماست یاد مسابقات فرمول یک بیفتید. این تصویر ذهنی به هیج وجه بی‌راهه نیست چون ماشین کنترلی Wltoys L303 شباهت زیادی به ماشین های مسابقه‌ای دارد و اساس طراحی آن بر پایه ماشین‌های مورد استفاده در فرمول یک بوده است. این ماشین به دلیل طراحی خاص، سیستم مستقل تعلیق چهار چرخ، قدرت بالای موتور ، سرعت بالا و جلوگیری از وارونگی در سرعت های بالا و پیچ های تند به خاطر طراحی شاسی با جست پایین از طرفداران زیادی برخوردار است. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۲۹
ایستگاه پرواز
اولین گام برای پرواز یک هواپیما ، یادگیری خلبانی آن است. بنابراین اگر تا به حال رادیو کنترل یک هواپیمای مدل را به دست نگرفته و خلبانی نکرده‌اید اما تمایل دارید این کار را انجام دهید، بهتر است از یکی از مدل‌های آموزشی و مناسب افراد مبتدی استفاده کنید.
یکی از گزینه‌های مناسب در زمینه یادگیری و آموزش ، هواپیمای ST Model Discovery است که تمام تفکرات یک فرد مبتدی را به خوبی پیاده سازی می‌کند. برای اسمبل کردن این هواپیما نیاز به لوازم خاصی مانند چسب ندارید و فقط کافیست از چهار پیج و دو پایه پیچ استفاده کرده و آن را به آسمان بفرستید. 
طراحی بدنه و ایرودینامیک این هواپیما به گونه‌ای است که در عین ایجاد امکان کنترل ساده، دارای پایداری پرواز بسیار خوبی می‌باشد. بدنه‌ی هواپیمای ST Model Discovery از جنس EPO با دوام بالا ساخته شده و شفافیت رنگ آن امکان تشخیص آسان هواپیما در آسمان را برای فرد کنترل کننده فراهم می‌کند.


مشخصات و ویژگی‌های هواپیمای Discovery ۱۴۶۰mm :

  • گزینه‌ای ایده‌آل برای خلبانان مبتدی
  • بدنه ساخته شده از EPO با دوام بالا
  • امکان آماده سازی برای پرواز در کمتر از چند دقیقه
  • دارای موتور براشلس و اسپیدکنترل از پیش نصب شده
  • همراه با رادیو کنترل
  • دفترچه راهنمای هواپیما را از اینجا دانلود کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۰۵
ایستگاه پرواز
کوادکوپترهای کوچک همیشه از طرفداران خاص خود برخوردار بودند. طرفدارانی که اغلب ترجیح می‌دهند پرواز یک کوادکوپتر کوچک را در فضای بسته تجربه کنند. اما از بین کوادکوپترهایی که دارای سایز مینی و نانو هستند، تعداد کمی از آنها دارای قابیلت حفظ ارتفاع هستند که یکی از بهترین آنها ، کوادکوپتر نانو syma X21 است. 
 شرکت سایما این قابلیت را در کوادکوپتر نانوی خود با نام X21 جای داده است. پس اگر بخواهیم کوادکوپتر X۲۱ را در چند کلمه توصیف کنیم کافیست بگوییم یک کوادکوپتر نانو با  قابیلت حفظ ارتفاع و مد هدلس ساخت شرکت سایما !! چون همین تعداد کلمات کافیست تا قابلیت و ویژگی های این پهپاد را در کنار کیفیت بالای ساخت آن توصیف کند.


پهپاد یا کوادکوپتر نانو syma X21ساخت شرکت سایما
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۲۸
ایستگاه پرواز
شرکت سایما تبحر خاصی در طراحی و تولید کواد کوپتر های مبتدی از سایز های نانو و مینی گرفته تا سایزهای بزرگ با ویژگی های مختلف و کارایی های وسیع دارد. کاربران با توجه به سلیقه خود نسبت به ابعاد و همچنین فاکتورهای مهم خود در عملکرد یک کوادکوپتر، تصمیم به خرید و انتخاب آن می گیرند و اغلب مدل مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از میان مدل های شرکت سایما پیدا می‌کند.
اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که پرواز یک کواد کوپتر نانو و مینی در ابعاد بسیار کوچک برای تان جذابیت دارد صفحه درستی را باز کرده‌اید. چون شرکت سایما به تازگی از کواد کوپتری رونمایی کرده که علی رغم ابعاد کوچک و اندازه مینی خود دارای قابلیت های زیادی است. این کواد کوپتر syma X20 نام داشته و مدل مشابه کواد کوپتر syma X20-S است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.


خرید پهپاد یا خرید کوادکوپتر نانو سایما syma x20

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۲۷
ایستگاه پرواز

کوادکوپتر syma X۵ یک کوادکوپتر کوچک است که دارای ظاهر جذاب ، قیمت مناسب و ویژگی های جالب توجهی است. این کوادکوپتر با استفاده از آخرین تکنولوژی پرواز (ژیروسکوپ 6 محوره) ، سیستم های کنترلی و قفل سه بعدی توانایی اجرای پرواز بسیار زیبایی را به خلبانان حتی خلبانان مبتدی میدهد. 

امکان چرخش 360 درجه ی این کوادکوپتر کوچک و زیبا که به آسانی و با استفاده از دو دکمه روی ریموت کنترل قابل انجام است، به خلبان ها حتی افراد مبتدی این امکان را میدهد تا به آسانی پرواز چشمگیری را به نمایش بگذارند.

امکان چرخش 360 درجه ی این کوادکوپتر کوچک و زیبا که به آسانی و با استفاده از دو دکمه روی ریموت کنترل قابل انجام است، به خلبان ها حتی افراد مبتدی این امکان را میدهد تا به آسانی پرواز چشمگیری را به نمایش بگذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۲۶
ایستگاه پرواز

شاید زمانی که از کوادکوپتر های مبتدی صحبت می‌شود اولین برندی که در ذهن کاربران نقش می‌بندد، کوادکوپترهای برند سایما باشد. اما بد نیست بدانید که برندهای معروفی مانند wltoys هم  کوادکوپتر هایی تولید می کنند که می تواند به راحتی با کواد کوپتر های سایما رقابت کرده و در بسیاری موارد بر آنها غالب شود. آپشن‌های هر آیتم از کوادکوپترهای  wltoys به اندازه‌ای زیاد است که می تواند به راحتی کاربران علاقه‌مند به برنده سایما را نیز به خود جذب کند.

کوادکوپتری که در صفحه پیش روی شماست یکی از نسخه های کوادکوپتر متفاوت Q۳۹۳ است که در سه نسخه بدون دوربین، دوربین دار و دوربین دار با قابلیت ارسال زنده تصویر عرضه می‌شود. طراحی این کوادکوپتر به گونه ای است که به راحتی میتوانیددوربین های کوچک و ورزشی با کیفیت 4k را روی آن نصب کنید. انواع دوربین های ورزشی قابل نصب روی این کوادکوپتر را میتوانید در این لینک مشاهده کنید. در ادامه به بررسی ویژگی های نسخه بدون دوربین این کوادکوپتر خواهیم پرداخت.

کواد کوپتر wltoys Q393 (نسخه بدون دوربین)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۲۶
ایستگاه پرواز

به جرئت میتوان گفت، در دسته مولتی روتورهای مبتدی یکی از متفاوت‌ترین گزینه‌های موجود در بازار کوادکوپتر syma X9  است. کوادکوپتری که علاوه بر توان پرواز همچون یک پهپاد، میتواند در نقش یک خودرو هم ظاهر شده و روی زمین حرکت کند. اکنون زمان تصمیم گیری شماست، دوست دارید پرواز کنید یا روی زمین حرکت کنید و مسابقه دهید؟

پهپاد یا کوادکوپتر-خودرو syma X9

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۲۵
ایستگاه پرواز

بدون شک با دیدن نام این ماشین کنترلی به یاد ماشین کنترلی Wltoys 12428 و ماشین کنترلی Wltoys 12428b افتاده‌اید. آیتم هایی که شاید از نظر ظاهری تفاوت چشمگیری داشته باشند ولی بدون شک از نظر مشخصات فنی ، ابعاد و کاربرد در یک محدوده اند به همین دلیل به عنوان نسخه های مختلف یک آیتم شناخته می‌شوند. 

در کل آیتم 12428 یکی از موفق ترین آیتم های ساخت شرکت wltoys بوده و به جرئت میتوان گفت یکی از محصولات بسیار پرفروش آن در ایستگاه پرواز است. آیتم wltoys 12428c نیز از این امر مستثنی نیست. دو دیفرانسیله بودن ماشین، بهره مندی از موتور براش پرقدرت 450 که باعث ایجاد گشتاور و سرعت بسیار بالایی برای این ماشین کنترلی می‌شود، رادیو کنترل پرقدرت با صفحه نمایش LCD برای نمایش اطلاعات ماشین مدل و سرعت بالای 50 کیلومتر بر ساعت که عملا میتوان گفت آن را به یک ماشین کنترلی مناسب برای مسابقات آفرود مبدل کرده است، همگی از فاکتورهایی هستند که هر کاربر علاقه مندی را مشتاق و ترغیب به خرید می‌کند. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۲۴
ایستگاه پرواز

خب عزیزان ایستگاه پرواز، رسیدیم به قسمت دوم این مقاله. بهتره قبل از استارت این قسمت، قسمت اول ش رو بخونید. بریم ادامه بدیم.

قیمت ماشین کنترلی

اینکه چقد باید برای خرید مدل آرسی هزینه کنید شاید بخش زیادیش به جیب خودتون برمیگرده، ولی اینو ب خاطر داشته باشید که شاید ماشین کنترلی ارزون در ابتدا که تازه کارید، بیشتر وسوسه تون کنه، ولی در ادامه واسه اینکه همچنان سرپا نگهش دارید، شاید مجبور بشید بیشتر خرج کنید. البته این باعث نشه که زیادی هم پول بریزید پای خرید آرسی، اونم وقتی هنوز نمی دونید با این سرگرمی حالتون خوب میشه یا اصن آدم دنیای آرسی هستید یا نه! خلاصه که عاقلانه خرید کنید.

ماشین های الکتریکی یا ماشین های سوختی

ماشین های الکتریکی

اگه تازه کارید، پیشنهاد من براتون اینه که با ی ماشین الکتریکی استارت بزنید.

این مدل ها نسبت به ماشین های سوختی، ارزون تر، نگهداریشون راحت تر، و خیلی کم سر و صدا ترن. دیگه اینکه این مدل ها آماده بازی تون هستند، یعنی نیاز به سوخت گیری ندارن. یعنی در واقع تنها کاری که لازم دارید انجام بدید اینه که باتری شو شارژ کنید و تمام. پس اگه خیلی حوصله صبر کردن واسه استارت بازی ندارید، این مدل ها براتون ایده آل ترن. اگرچه، این الکتریکی بودن شون باعث میشه که قدرت ماشین های سوختی رو نداشته باشن، هرچند که این مسئله چیزی از قابلیت های این مدل کم نمی کنه!

ی نکته دیگه اینکه ماشین های الکتریکی سریع تر از ماشین های سوختی، انرژی رو به چرخ ها میرسونن، پس در نتیجه، استارت سریع تری دارن.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۳۹
ایستگاه پرواز

همانطور که دنیای مولتی‌روتورها علاقه‌مندان خاص خود را دارد، دنیای ماشین‌های کنترلی هم اینگونه بوده و از این امر مستثنی نیست. مرز این علاقه به قدری باریک است که گاهی برخی کاربران را دچار سردرگمی می‌کند ، به گونه‌ای که کاربر به هر دو وسیله علاقه‌مند است و نمیتواند بین آنها یکی را انتخاب کند.

اما خوشبختانه شرکت lishitoys با محصول L6055 خود ، این مشکل را حل کرده است. این محصول در واقع یک کواد و یک خودرو است، بنابراین اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که به هر دو علاقه دارید، به جرئت میتوان گفت که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما lishitoys L6055 است. lishitoys L6055 دارای دو مد دوربین دار و بدون دوربین است که محصول ارائه شده در این صفحه مد بدون دروبین آن است. مد دوربین دار این محصول قابلیت ارسال زنده تصویر روی گوشی همراه شما را نیز دارا می‌باشد. 

خرید پهپاد یا خرید کوادکوپتر-خودرو lishitoys L6055 (مد بدون دوربین)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۲:۲۴
ایستگاه پرواز