خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X23 - رنگ سفید
کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X22 - رنگ سفید
کوادکوپتر دوربین دار Syma X5SW
کوادکوپتر دوربین دار Syma X8SW

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر دوربین دار Wltoys Q303C

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۳۱ ب.ظ
برند wltoys از آن دست برندهای است که نامش خیال کاربر را برای خرید هر یک از محصولات آن آسوده می‌کند. کیفیت بالا ساخت هر یک محصولات آن در کنار قیمت مناسب موجب شده تا محصولات این شرکت اغلب در صدر محبوبیت باشد. فرقی نمی‌کند، ماشین کنترلی یا کوادکوپتر و ... چون تمام آیتم‌های wltoys در تمامی حوزه‌ها حرفی برای گفتن دارند. یکی از محبوب ترین آیتم این شرکت در حوزه کوادکوپتر ، کوادکوپتر Q303C است که به دلیل قابلیت های بالا قیمت مناسب و همچنین ظاهر زیبا از طرفداران زیادی برخوردار است.
نسخه ی دوربین دار همراه با ارسال تصویر زنده این کوادکوپتر Q303A نام دارد که میتوانید مشخصات آن را از این لینک ببینید.  اما اگر ارسال زنده تصویر برایتان چندان اهمیتی ندارد میتوانید نسخه ی دوربین دار با قابلیت ضبط تصاویر آن را انتخاب کنید، دقیقا محصولی که پیش روی شماست! 

وزن کم و جنس بدنه مقاوم

کوادکوپتر Q303c دارای وزن سبک و ویژگی های پروازی ایده آلی است.  مواد به کار رفته در ساخت بدنه علاوه بر وزن کم دارای قدرت بسیار بالایی در حفاظت از قطعات داخلی در هنگام کرش ها و برخورد هاست. این کوادکوپتر به دلیل پایداری پرواز مناسب می تواند گزینه خوبی برای خلبانان از سطح مبتدی تا پیشرفته باشد.

دوربین با کیفیت بالا

دوربین کواد کوپتر Q303c یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با کیفیت hd است که می تواند تصاویر با کیفیت قابل قبولی را ثبت و ضبط کند. اگر تمایل دارید دوربین با کیفیت بالاتر برای این کوادکوپتر استفاده کنید می‌توانید یکی از دوربین های 4K فروشگاه ایستگاه پرواز را تهیه کرده و روی این کوادکوپتر نصب کنید. این دوربین ها علاوه بر ضبط تصاویر با کیفیت بسیار بالا قابلیت ضد آب بودن را نیز داراند. انواع مختلف این دوربین ها را از این لینک مشاهده کنید. 

مد هدلس

یکی از ویژگی های کوادکوپتر Q303c برخورداری از مد هدلس است که برای خلبانان به ویژه خلبانان مبتدی کمک بسیار زیادی در هنگام کنترل پهپاد است.  مد هدلس به این معناست که در هنگام فعال شدن آن پهپاد در حالت بی سر قرار گرفته و دستورات چپ و راست و بالا و پایین خلبان را عیناً اجرا می‌کند.

مد هدلس پهپاد یا کوادکوپتر Wltoys Q303C


رادیوکنترل

رادیو کنترل این کوادکوپتر دارای ۴ مد است که می‌تواند به راحتی توسط خلبان تغییر کند. این رادیو کنترل از فرکانس 2.4 گیگاهرتز استفاده می‌کند تا امکان تداخل فرکانسی با دیگر امواج موجود در محیط را به حداقل برساند.

قابلیت حفظ ارتفاع 

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل ذکر کوادکوپتر Q303c قابلیت حفظ ارتفاع آن با استفاده از سنسور فشار است. این قابلیت زمانیکه بخواهید تصاویر زیبایی با کمک دوربین کوادکوپتر ثبت و ضبط کنید، کمک قابل توجهی به شما می‌کند.

قابلیت حفظ ارتفاع  پهپاد یا کوادکوپتر Wltoys Q303C

باتری هوشمند

علاوه بر همه اینها باتری یکی از قطعات حساس هر وسیله الکترونیکی از جمله یک کوادکوپتر است که در مورد کوادکوپتر Q303c از کیفیت بالایی برخوردار است.  این باتری با حفاظت دوگانه در برابر ولتاژ و پایین، دارای طول عمر بالایی می باشد. از طرفی باتری یدک این کوادکوپتر را میتوانید از این صفحه از فروشگاه ایستگاه پرواز تهیه کنید. این باتری دقیقت همان باتری است که روی کوادکوپتر شما قرار گرفته بنابراین نیازی نیست بابت زمان پرواز و همچنین سلامت پهپاد خود در هنگام استفاده از باتری نگران باشید. 

چرخش 360 درجه در تمام جهات

چرخش ۳۶۰ درجه در آسمان و در تمام جهات از آن دست ویژگی هایی است که هر کوادکوپتر کوچک هم از آن برخوردار است. بنابراین از کوادکوپتری مثل Q303c اصلا انتظار نداریم که این ویژگی را به بهترین نحو نداشته باشد. تماشای فیلم و عکس ضبط شده در هنگام چرخش های ۳۶۰ درجه خود از جذابیت‌های خواص خود برخوردار است.

چرخش 360 درجه در تمام جهات پهپاد یا کوادکوپتر Wltoys Q303C


ژیروسکوپ 6 محوره و LED های پرنور

بهره مندی از یک جایرو ۶ محوره داخلی برای آسان تر کردن کنترل کواد کوپتر و همچنین استفاده LED های پر نور و کم مصرف برای کمک به تعیین موقعیت و همچنین جهت پهپاد در شب از دیگر ویژگی‌های قابل ذکری است کوادکوپتر Q303c را در کنار دیگر قابلیت‌های ویژه خود به یک کوادکوپتر محبوب در بین کاربران تبدیل کرده است.

ژیروسکوپ 6 محوره و LED های پرنور پهپاد یا کوادکوپتر Wltoys Q303C

تامین قطعات یدکی 

در آخر باید گفت که هرچقدر یک کوادکوپتر دارای بدنه مستحکم و با کیفیت ساخت بالایی باشد، امکان آسیب دیدن آن در کرش ها بسیار بالاست. اما با وجود قطعات کوادکوپتر Q303c در فروشگاه ایستگاه پرواز می توانید از این بابت آسوده خاطر این پهپاد را تهیه کنید. باتری ، شارژر ، ملخ و سایر قطعات این کوادکوپتر را می توانید در این لینک ببینید.

بسته محصول کوادکوپتر  Q۳۰۳c شامل:

  • کوادکوپتر  Q303c
  • رادیوکنترل
  • باتری و شارژر
  • 4 عدد ملخ اضافه
  • دوربین
  • 4 عدد گارد محافظ ملخ
  • پایه فرود
  • پیچ گوشتی
  • کابل USB
  • کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت 4 گیگا بایت
  • کارت خان SD
  • دفترچه راهنمای انگلیسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی