خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X23 - رنگ سفید
کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X22 - رنگ سفید
کوادکوپتر دوربین دار Syma X5SW
کوادکوپتر دوربین دار Syma X8SW

طبقه بندی موضوعی
شرکت DJI از آن دست شرکت‌های است که با ارائه هر محصول تمام کاربران و علاقه مندان حوزه خود را به راحتی شگفت‌زده می‌کند. استفاده از آخرین تکنولوژی در هر محصول جدید این شرکت علاوه بر اضافه کردن قابلیت های ویژه و ارتقای امکانات قبلی از نکاتی است که باعث می‌شود هر بار که شرکت دی جی آی خبر از رونمایی محصول تازه ای از خود را می‌دهد ، چشم همگان مشتاقانه در انتظار آن محصول باشد.
این شرکت به تازگی از کواد کوپتر شخصی رونمایی کرده است که به جرأت می‌توان گفت چیزی که از کواد کوپتر های حرفه ای کم ندارد. به جرئت میتوان گفت این پهپاد که مویک پرو پلاتینیوم MAVIC PRO نام دارد ، به زودی به محبوب‌ترین کوادکوپترهای شخصی تبدیل خواهد شد.کوادکوپتر Mavic Pro Platinum از طراحی صیقلی برخوردار است و بدنه آن بسیار مستحکم و در عین حال بسیار فشرده طراحی شده است. در این مدل جدید از dji زمان پرواز پرنده با استفاده از محرک سینوسی FOC جدید ESCs و ملخ های 8331 تا 30 دقیقه افزایش و تا 60 درصد نیز نویز پرواز آن کاهش داده شده است. 
محصول کوادکوپتر Mavic Pro Platinum   شامل رادیوکنترل، کیف ، باتری و ملخ اضافه ، شارژر در بسته خود است. در اینجا نگاهی اجمالی به ویژگی های بارز این کوادکوپتر فوق العاده خواهیم پرداخت.


mavic pro platinium 9

مدت پرواز :

برجسته ترین ویژگی کوادکوپتر مویک پرو پلاتینیوم MAVIC PRO ساخت DJI زمان پرواز پرنده است که با استفاده از محرک سینوسی FOC جدید ESCs و ملخ های 8331 تا 30 دقیقه افزایش یافته است.

گیمبال سه محوره

از بین پرنده های بدون سرنشین ای که دارای گیمبال سه محور هستند و پیشتر در فروشگاه ایستگاه پرواز معرفی و ارائه شده اند، کوادکوپتر مویک پرو پلاتینیوم MAVIC PRO قابل حمل ترین آنهاست. با استفاده از موتورهای براشلس مینیاتوری و الگوریتم پیشرفته دوربین می تواند در جهت مخالف مویک حرکت کند و هر گونه حرکت ناخواسته را برای ممکن ترین حالت ویدیو پایدار حذف کند. 

کوادکوپتر مویک ایر MavicAir ساخت DJI


قابلیت فیلم برداری با کیفیت بالا

شرکت DJI برای دوربین این کواد کوپتر کوچک هم چیزی کم نگذاشته است. کوادکوپتر مویک پرو پلاتینیوم MAVIC PRO قادر است با قابلیت 4K، تصاویر ویدئویی را با رزولوشن دوربین 12 مگاپیکسل ثبت کند. 
تصویربرداری با حرکت آهسته (Slow-Motion)
قابلیت اسلوموشن از آن دست ویژگی‌هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد . کوادکوپتر مویک پرو پلاتینیوم با پشتیبانی از تصویربرداری اسلوموشن با ۱۲۰ فریم بر ثانیه و با کیفیت 1080p امکان خلق تصاویر بسیار زیبای را به صورت حرکت آهسته برای شما فراهم می کند.

قابلیت تاشو بودن بازوها

همانطور که در ابتدای معرفی کوادکوپتر مویک پرو پلاتینیوم MAVIC PRO  نیز گفته شد ، این پهپاد که دارای بازوهای تاشوای است که به امکان حمل آسان را برای آن فراهم می‌کند. ظرافت و دقت هندسی در طراحی آیرودینامیکی این کوادکوپتر را می توانید در تصویر زیر به راحتی مشاهده کنید . بهره گیری از آلیاژ منیزیم از دیگر نکاتی است که باعث سبکی بیشتر و همچنین محافظت بالاتری از کوادکوپتر می‌شود. 


مد ActiveTrack

شرکت DJI در ارتقای مود های پروازی این کوادکوپتر هم چیزی کم نگذاشته است.  با مد ردیابی فعال تنها کافی است سوزه ردیابی را برای مویک مشخص کنید و بقیه کارها را به او بسپارید. هیچ دستنبد GPS یا مبدلی لازم نیست. مویک به گونه ای آموزش داده شده است تا تعدادی از سوژه ها مانند افراد، دوچرخه، وسیله نقیله و حتی حیوانات را تشخیص دهد. هنگامی که سوژه خود ا مشخص کردید، می توانید در اطراف آن مویک را به گردش درآورید و تصاویر دلخواه خود را ثبت کنید. در حالت "ردیابی فعال" شما می توانید مکان قرارگیری سوژه در فرم خود را نیز انتخاب کنید. 

سنسور دوگانه:

در پرواز، مویک از قطب نمای خود استفاده می کند تا مسیر پیش رو را تعیین کند و از واحد اندازه گیری لختی (IMU) برای چگونگی پرواز خود بهره می گیرد. هر گونه اخلال در این دو عنصر می تواند در پرواز پرنده مشکل ایجاد کند. به همین دلیل، مویک پرو پلاتینیوم از هر کدام از این سنسورها دو عدد دارد. هر زمان که سیستم احساس کند در یکی از آنها اختلال پیش آمده است، به دیگری سوئیچ می شود. این مسئله باعث می شود تا پرنده شما پرواز پایداری داشته باشد. 


جمع بندی

شاید با دیدن ظاهر کوادکوپتر مویک پرو پلاتینیوم به یاد کوادکوپتر اسپارک بیفتیم.  اما باید در نظر گرفت که این مدل قابلیت های بسیار حرفه‌ای کوادکوپتر مویک پرو را در ابعاد و اندازه کوادکوپتر اسپارک جای داده و حتی بیشتر از انتظارات کاربران از یک کوادکوپتر شخصی در ابعاد کوچک ظاهر شده است. فروشگاه ایستگاه پرواز مفتخر است به زودی این محصول را برای علاقه مندان ارائه کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی