خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دارای نماد اعتماد الکترونیک و ارسال به سراسر کشور

خرید کواد کوپتر دوربین دار | خرید ماشین کنترلی حرفه ای

فروشگاه ایستگاه پرواز، بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کوادکوپتر دوربین دار و بدون دوربین با بهترین کیفیت و قیمت با امکان بازدید و خرید حضوری در تهران خرید کوادکوپتر دوربین دار پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X23 - رنگ سفید
کوادکوپتر بدون دوربین سایما Syma X22 - رنگ سفید
کوادکوپتر دوربین دار Syma X5SW
کوادکوپتر دوربین دار Syma X8SW

طبقه بندی موضوعی

کوادکوپتر دوربین دار Mjx Bugs 5w (دو باتری)

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۸ ق.ظ

شرکت mjx از برندهایی است که جای خود را به خوبی در میان علاقه‌مندان به کواد کوپتر و هلیکوپتر باز کرده است.قیمت مناسب محصولات این شرکت و قابلیت های آیتم های آن موجب شده تا محصولات شرکت mjx  اولین گزینه برای انتخاب کاربران در هنگام خرید کواد کوپتر یا پهپاد باشد.

جالب اینجاست که هر بار که شرکت mjx از محصول جدید خود رونمایی می‌کند با وجود آشنایی کاربران با آن محصول به دلیل شباهت با آیتم های قبلی، آپشن ها و ویژگی های جدیدی در آنها وجود دارد که باعث شگفت زدگی کاربران هم می شود. شاید یکی از دلایل موفقیت شرکت mjx در ارائه محصولات خود همین ایجاد حس دوگانه در کاربران و علاقه مندان باشد.

این شرکت به تازگی از کوادکوپتر جدید خود رونمایی کرده که شاید اگر آن را در دسته کوادکوپترهای مبتدی قرار دهیم، کمی در حقش کم لطفی کرده ایم. بهره مندی آن از GPS ،قابلیت فالو می،  پرواز بسیار پایدار و کنترل آسان، دوربین و ارسال زنده تصویر تنها گوشه ای از قابلیت های بی نظیر این کواد کوپتر است. 

 

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

 

 

سیستم موقعیت یاب Gps کوادکوپتر و قابلیت فالو می

جی پی اس،  قابلیتی که قبل از این در کوادکوپترهای مبتدی کمتر دیده بودیم! شرکت mjxبرای اولین بار این آپشن را روی کوادکوپتر mjx Bugs 5w  خود پیاده سازی کرد و به دلیل نتیجه و بازخورد مثبت آن توسط کاربران این قابلیت را روی mjx Bugs 5w  هم اجرا کرد. . قابلیت بازگشت به خانه قبلا در چندین کوادکوپتر از شرکت های مختلف قرار داده شده بود، اما فروشگاه ایستگاه پرواز همیشه در نقد و بررسی به صراحت کرده که نمی توان به قابلیت بازگشت به خانه در این کوادکوپترها اعتماد صد درصدی کرد. این ویژگی تا قبل از این در کواد کوپترهای مبتدی بر اساس قطب نما پیاده سازی می شد و امکان خطا در آن بسیار بالا بود. اما در کوادکوپتر جدید شرکت mjx یعنی باگز این ویژگی توسط gps پیاده‌سازی شده است. بنابراین می‌توانید در فضای باز و در مکان هایی که سیگنال ماهواره ای در آن وجود دارد به راحتی به قابلیت بازگشت به خانه را فعال کرده و به سیستم موقعیت یاب این کوادکوپتر اعتماد کنید.

 

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

 

 

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

 

 

 

وضعیت غیر قابل کنترل کواد کوپتر

قطع شدن ارتباط کوادکوپتر با رادیو کنترل یکی از آن اتفاقات شایع در هنگام کار با کواد کوپتر های مبتدی است که در پی آن آسیب دیدن پهپاد بسیار محتمل است. اما خوشبختانه در کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5w  شرکت mjx این مشکل به راحتی مرتفع شده است . هر زمان که ارتباط کوادکوپتر با رادیو کنترل قطع شود ، پهپاد به صورت خودکار با استفاده از gps به نقطه ی شروع خود باز می‌گردد، بنابر این احتمال آسیب دیدن کوادکوپتر به دلیل قطع شدن سیگنال کنترل آن تقریبا به صفر می رود.

وضعیت کاهش باتری 

علاوه بر قطع شدن سیگنال کنترلی یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در هنگام پرواز کوادکوپتر به وجود بیاید حالت لو باتری و کاهش بیش از اندازه ی انرژی کوادکوپتر است . در این حالت کوادکوپترmjx Bugs 5w  به صورت هوشمند در هر نقطه از آسمان که باشد ، به نقطه شروع پرواز خود باز می گردد تا احتمال آسیب رسیدن را به پهپاد به صفر برساند.

 

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

 

بهره مندی کوادکوپتر از مد هدلس

در نقد و بررسی کوادکوپترهای دیگر قبلاً در ایستگاه پرواز بارها و بارها در این مورد توضیح داده ایم. همانطور که احتمالا می‌دانید دستورات راست ، چپ ، عقب و جلوی خلبان روی پهپاد زمانی به درستی انجام می شود که سر پهپاد دقیقاً در جهت جلوی رادیو کنترل باشد. هر تغییر کوچک در زاویه سر پهپاد نسبت به جلو رادیو کنترل باعث می شود تا دستورات حرکتی خلبان دچار اختلال شود و این زمانی که بخواهید کوادکوپتر را از برخورد با یک مانع نجات دهید، به پهپاد شما آسیب خواهد رساند. اما با کمک مد هدلس و فعال سازی آن می توانید پهپاد را در به در حالت بی سر قرار داده، به گونه ای که مستقل از جهت سرپهپاد دستورات راست ، چپ، عقب و جلوی خلبان به درستی اجرا شود.

 

 

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

 

برخواست و فرود کوادکوپتر تنها با یک دکمه

تاکنون رادیو کنترل یک کوادکوپتر را به دست گرفته اید و یک پهپاد را پرواز داده اید؟ اگر پاسختان مثبت است مطمئنا می دانید یکی از کارهای دشوار در هنگام کنترل یک کواد کوپتر برخواستن و به خصوص فرود آوردن نرم آن به گونه ای است که کمترین ضربه را ببیند. اینکار هرچقدر که فرد کنترل کننده مبتدی تر و تازه کار تر باشد، برای وی دشوارتر بوده و امکان آسیب رسیدن به پهپاد بالاتر خواهد بود . خوشبختانه کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5w  با استفاده از یک دکمه قابلیت فرود و نشستن خودکار روی زمین را دارا می باشد تا احتمال آسیب رسیدن به پهپاد در اثر ضربه های ناشی از فرود به صفر برسد.

 

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

 

قابلیت شناوری دقیق کوادکوپتر در آسمان

اگر تاکنون رادیو کنترل یک کوادکوپتر را به دست گرفته باشید حتما در جریان هستید که یکی از دشوارترین کارها در هنگام کنترل آن نگه داشتن کوادکوپتر در ارتفاعی خاص در آسمان است. این کار هرچقدر که کنترل کننده ی کوادکوپتر تازه کارتر و دارای تجربه کمتری باشد، دشوارتر خواهد بود. اما شرکت mjx در کوادکوپتر کوادکوپتر دوربین دار باگز 3 پرو خود این مشکل را حل کرده است. این پهپاد با استفاده از تکنولوژی فشارسنج پیشرفته، قابلیت حفظ و ارتفاع و شناوری با دقت بالا در آسمان را دارا می باشد. این قابلیت علاوه بر آسان کردن چشمگیر کنترل پهپاد امکان ضبط و ثبت تصاویر بهتری را با لرزش کمتر کاربر می‌دهد.

 

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

 

امکان ارسال تصویر زنده روی گوشی همراه

با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که تا اینجا در مورد کوادکوپتر mjx Bugs 5w  ذکر کرده ایم، مطمئنا اصلا انتظار ندارید که این پهپاد دارای قابلیت ارسال زنده تصاویر روی گوشی همراه شما نباشد. احتمالاً قبلاً هم مدل های ساده تری از کواد کوپتر های مختلف را در فروشگاه ایستگاه پرواز دیده اید که دارای قابلیت ارسال زنده تصویر بوده اند و بنابراین توقع این ویژگی از کوادکوپتری با ویژگی‌های mjx Bugs 5w  اصلاً غیرمنطقی نیست. کوادکوپتر شما هر جا که باشد زاویه دید آن در دستان شما و بر روی صفحه گوشی همراه شماست. بهترین کادرها از تصاویر و منظره ها و لحظات ناب تان تنظیم و زیباترین تصاویر را بگیرید.

 

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

 

 

دوربین با کیفیت بالا

تمام ویژگی هایی که تاکنون ذکر شد بیشتر برای گرفتن یک تصویر هوایی زیبا است. بنابر این بیراه نگفته ایم اگر بگوییم که بدون یک دوربین خوب تمامی این ویژگی ها بی فایده خواهند بود. شرکت mjx هم به خوبی این مسئله را می داند و روی کوادکوپتر mjx Bugs 5w  خود دوربینی با کیفیت بالا (080P Full HD)  قرار داده است. با کمک این دوربین میتوانید زیباترین تصاویر هوایی را ثبت و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

لنزهای زاویه عریض که از تعدادی عناصر لنزی نوری تشکیل شده اند، این امکان را برای دوربین پرنده فراهم می کند تا تصاویری به غایت شفاف و بسیط را ثبت کند.

 

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

 

 

باتری با ظرفیت بالا

باطری که در کوادکوپتر mjx Bugs 5w  استفاده شده است به صورت خاص با ظرفیت بالا و عملکرد مدیریت شارژ و دشارژ برای این کوادکوپتر طراحی شده است. استفاده از سیستم مدیریت پیشرفته باتری می‌تواند به این کوادکوپتر کمک کنند تا زمان پرواز بیشتری از آنچه که در کوادکوپترهای مشابه می‌بینید داشته باشد این باطری باید با شارژر مخصوص به خود شارژ شود تا از آسیب رسیدن به آن جلوگیری به عمل آید.

 

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

 

 

 

 

چراغ‌های پرنور و کم مصرف کوادکوپتر

استفاده از چراغهای پور نور و کم مصرف هم آن دست ویژگی‌هایی است که در شب نمود بیشتری پیدا می کند. کوادکوپتر فلان دارای ۴ LED پر نور و در عین حال کم مصرف و در دو رنگ سبز و قرمز است که به شما کمک می کند بتوانید علاوه بر تعیین موقعیت آن در آسمان شب از زیبایی های پرواز یک کوادکوپتر هم لذت ببرید.

 

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

 

رادیو کنترل کواد کوپتر

رادیو کنترل کواد کوپتر mjx Bugs 5w   از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای انتقال سیگنال‌های هدایتی به پهپاد استفاده می کند. این فرکانس برای جلوگیری از تداخل فرکانسی با دیگر امواج موجود در محیط بهترین مقدار است. این رادیوکنترل خوش دست علاوه دارای یک LCD برای نمایش اطلاعات مهم پروازی است.

 

 

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

 

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

 

در پایان باید گفت با توجه به پیشینه شرکت mjx در ساخت کوادکوپترهایی با کیفیت بالا، می‌توان انتظار داشت که محصول جدید این شرکت هم از کارایی و عملکرد بسیار خوبی برخوردار باشد. شاید بتوان به جرئت گفت که این محصول به دلیل دوربین زنده‌تر و وایدتر، باتری با کیفیت بالاتر و در کل عملکرد بهتر یکی از بهترین کواد کوپتر های ساخت این شرکت خواهد بود. 

 

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

کوادکوپتر دوربین دار mjx Bugs 5W دارای GPS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امکانات کوادکوپتر mjx Bugs 5w  دارای GPS :

  • امکان بازگشت به خانه با کمک GPS
  • دارای سیستم موقعیت یاب ماهواره ای GPS
  • قابلیت فالو می (follow me)
  • دارای دوربین با کیفیت 1080P Full HD برای ثبت تصاویر هوایی
  • امکان بلند شدن  و نشستن تنها با یک دکمه روی رادیو کنترل
  • امکان ارسال زنده تصاویر بر روی گوشی همراه
  • امکان پرواز در شب با کمک چراغ های LED
  • دو مد سرعت سریع و آهسته برای مبتدیان و حرفه ای ها
  • ژیروسکوپ 6 محوره و بارومتر برای حفظ ارتفاع
  • امکان پیاده سازی آسان حرکات پیچیده ی پروازی

 

سوالی دارید؟

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی